کد خبر: 736387
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
مدیر فرهنگ سرای فیض سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از ثبت نام اعضاء خانواده فرهنگ سرای ملا محسن فیض کاشانی با تخفیف 20 درصدی در دوره های آموزشی این فرهنگ سرا خبر داد.

محمد رضا گل سرخی گفت: ثبت نام در دوره های آموزشی ویژه اعضاء خانواده فرهنگ سرا به صورت 20 درصد تخفیف بوده و هیچگونه محدودیت سنی نیز وجود ندارد.

وی اظهار داشت: فرهنگ سرای فیض یکی از مراکز تازه تاسیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است از 20بهمن ماه سال گذشته افتتاح شده و به منظور آشنائی خانواده ها با فعالیت های فرهنگ سرا و لزوم برقراری ارتباط مستمر و سازنده بین اهالی منطقه اقدام به عضو گیری کرده است.

مدیر فرهنگ سرای فیض، با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقه مندان به عضویت در خانواده فرهنگ سرای فیض از 24 اردیبهشت ماه آغاز شده است گفت: فاطمه خدادادگان لتحری با 10 سال سن اولین فردی است که به عضویت خانواده فرهنگ سرای فیض در آمده است.

گل سرخی یادآور شد: در حال حاضر فرهنگ سرای فیض با نزدیک به 130 عضو تلاش می کند تا با تهیه بانک اطلاعات مخاطبین جهت ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی، اجرای برنامه های مناسبتی و برگزاری دوره های آموزشی گام بر دارد.

وی تصریح کرد: فرهنگ سرای فیض با شعار ایمان، امید و نشاط و با هدف استفاده بهینه از اوقات فراغت، تکمیل و تقویت مهارت های آموزشی و اجتماعی، آموزش بیش از 70 عنوان دوره آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی، علوم قرآنی، کامپیوتر، هنرهای نمایشی، تجسمی، خانگی، دوره های ورزشی، آموزش زبان، حسابداری دوره های کار آفرینی و اشتغال و دوره های ادبی را به عنوان دوره های آموزشی این فرهنگ سرای برشمرد.

گفتنی است: فرهنگ سرای فیض کاشانی یکی از 4 فرهنگ سرای تحت نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که در طول سال با برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی، هنری، ادبی و اجتماعی آماده میزبانی از همشهریان است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار