کد خبر: 736385
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
همزمان با سفر استاندار اصفهان به کاشان و افتتاح و بهره برداری از پروژه های این شهرستان در هفته دولت استودیوی شهری کاشان به بهره برداری رسید
استاندار اصفهان در آیین بهره برداری استودیوی شهری گفت:کاشان از لحاظ فرهنگی غنی است که اقدام شهرداری و شورای شهر کاشان و ورود به این بخش ستودنی است.
زرگرپور اظهارداشت:کاشان در استان اصفهان بعد از شهر اصفهان تنها شهرستانی است که چنین ظرفیتی را بوجود آورده است و نیاز است تا شاهد زمان و پخش برنامه کاشانه در سیمای اصفهان باشیم.
شهردار کاشان نیز گفت:شهرستان و منطقه فرهنگی و تاریخی کاشان دارای ظرفیت ها و پتانسیلهای بالای فرهنگی ،اجتماعی و هنری است که نیازمند نگاه ویژه و مستمر می باشد.
سید محمد ناظم رضوی تصریح کرد:استودیوی شهری کاشان با اعتباری بالغ برسه میلیارد ریال در بلوار خاندایی فرهنگسرای مهر این شهرستان احداث شده است که اولین و مجهز ترین استودیوی شهری در شمال استان اصفهان محسوب می شود.
شهردار کاشان اظهار داشت:وجود استعدادهای هنری و ظرفیت های بالای موجود ،تهیه و تدوین یک برنامه تلویزیونی برای این منطقه را می طلبید که با اقدامات و همکاری های صورت گرفته برنامه تلویزیونی کاشانه تهیه و هر هفته در شبکه اصفهان پخش خواهد شد.
رسول زرگرپور استاندار اصفهان همزمان با هفته دولت جهت افتتاح پروژه های صنعتی و فرهنگی کاشان به این شهرستان سفر کرده بود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار