کد خبر: 735306
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه ولیعصر(عج) خوزستانخبر داد :
مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، از برگزاری یادواره شهدای کارمند و شهدای مدافع حرم در استان خوزستان همزمان با هفته بسیج کارمند در اهواز خبر داد.
معصومه صالحی

 احمد حاتمی مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان،  به تشریح برنامه های این سازمان برای گرامی داشت هفته بسیج کارمندان پرداخت و گفت: برگزاری یادواره شهدای کارمند و اولین شهید کارمند مدافع حرم در استان از مهمترین برنامه هایی است که به مناسبت این هفته صورت می گیرد.

وی با اشاره به ضرورت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارمند و شهدای مدافع حرم، افزود: محور برنامه های این مراسم، شهدای شاخص کشوری و استانی به ویژه شهید شاخص استان شهید جاوید الاثر یدالله نجات فتحی و شهید کارمند مدافع حرم مهدی موسوی است.

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، ادامه داد: سید مهدی موسوی کارمند سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان است که اولین شهید کارمند مدافع حرم می باشد.

وی برگزاری نمایشگاه افلاکیان برای ارائه عکس و وصیت نامه شهدا، برپایی مسابقه پیامکی در برنامه تلویزیونی شبهای کارون، غبار روبی مزار شهدا، برپایی ایستگاه های صلواتی، حضور بسیجیان کارمند در نماز عبادی سیاسی روز جمعه، برپایی نماز وحدت، دیدار با آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و اهدای خون کارمندان بسیجی را از جمله برنامه های گرامیداشت هفته بسیج کارمند عنوان کرد.

وی همچنین از حضور خدام امام رضا(ع) در برنامه های گرامی داشت هفته بسیج کارمندی خبر داد و تصریح کرد: از خدام امام رضا(ع) که به مناسبت دهه کرامت در استان خوزستان میهمان هستند، برای حضور در یادواره شهدا دعوت شده است.

حاتمی، خاطر نشان کرد: یادواره شهدای کارمند روز چهارشنبه(۴ شهریور) با حضور استاندار خوزستان در سالن همایش شرکت ملی حفاری ایران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج کارمندی به دنبال جذب حداکثری کارمندان است، یاد آور شد: در این خصوص برنامه ریزی شده تا اکثر کارمندان ادارات مختلف استان جذب بسیج شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر