کد خبر: 734904
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
مدیرعامل اب منطقه ای مازندران تاکید کرد:
مدیرعامل اب منطقه ای مازندران بر استفاده از روشهای مناسب و موثر در امر بهره برداری از منابع آبی تاکید کرد.

محمد ابراهیم یخکشی در جمع معاونین و مدیران آب منطقه ای مازندران با بیان ضرورت انتخاب رویکرد جدید در بخش بهره برداری گفت : هیچ استانی مباحث بهره برداری منابع آب آن مثل مازندران از تنوع موضوعات مانند تعدد مجاری ، سیل ،خشکسالی ،سواحل دریا ، تراکم جمعیت ، مباحث کیفی منابع آب ، برداشت شن و ماسه از رودخانه ها و سواحل تعدد چشمه ها و چاه ها و دهها مورد دیگر برخوردار نیست.

وی افزود : این پیچیدگی و تنوع ایجاب می کند که باید از روش های مناسب و موثر در امر بهره برداری منابع آب بهره بگیریم و رویکرد جدیدی را در هر یک از بخش ها داشته باشیم.

مدیر عامل آب منطقه ای مازندران با اشاره به سیلاب اخیر و خسارات ناشی از آن تصریح کرد : سیل اخیر از شدت بیشتری در مقایسه با سیلابهای قبلی برخوردار بوده و آسیب هایی را متوجه مردم و ما نموده است و نشان داد که ما در این حوزه خیلی آسیب پذیر هستیم. لذا باید نیازمندیهای خود را در این بخش شناسایی کنیم و رویکرد خود را از طراحی طرح ها تا بهره برداری از آنها و همچنین تعامل و همزیستی با منابع و مجاری آبی تغییر بدهیم .

رئیس هیات مدیره اب منطقه ای مازندران با قدردانی از تلاش همکاران در مدیریت خشکسالی در فصل زراعی جاری گفت : خشکسالی امسال خیلی از انرژی و وقت همکاران ما را گرفت تلاش همکاران ما هم در مقابله با این پدیده به ویزه در حوزه بهره برداری بسیار موثر بوده و سبب شد تا خسارات در این بخش به حداقل ممکن برسد و رضایت نسبی در این بخش برای مسوولین و مردم منطقه فراهم شود اما از هم اکنون باید خود را برای فصل زراعی بعدی مهیا کنیم چرا که این پدیده ممکن است در سالهای بعد هم تداوم یابد .

یخکشی با اشاره به جایگاه ارباب رجوع در نظام اسلامی به مدیران توصیه کرد از همه اختیارات خود جهت حل مشکلات مردم بهره گرفته و نامه های مردم را به موقع پاسخ داده و بر عملکرد پرسنل نظارت بیشتری داشته باشند و ملاقات عمومی را جزو اولویت های کاری خود قرار دهند .

مدیر عامل آب منطقه ای مازندران با تأکید بر انجام کارگروهی و بهره گیری از ظرفیت شورای حفظ حقوق بیت االمال و شورای حفاظت منابع آب در شهرستان ها برای مدیریت بهتر بر منابع آب در خصوص تعامل و همکاری با سازمان نظارتی گفت : این سازمان ها آمده اند که به ما کمک کنند لذا مکاتبات و گفتمان ما باید با این سازمان ها درست به موقع و بجا باشد و همه ما باید طبق قانون عمل کنیم و چارچوب ها را در کارمان رعایت کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر