کد خبر: 734551
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
امام جمعه خرم آباد:
نماینده ولی فقیه در لرستان توافق هسته ای اهرم وحدت و قدرت کشور بیان کرد و گفت: مردم با بصیرت ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب جلوی ئوطئه های آمریکا و نفوذ آنان در ایران را می گیرند. نماینده ولی فقیه در لرستان توافق هسته ای اهرم وحدت و قدرت کشور بیان کرد و گفت: مردم با بصیرت ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب جلوی ئوطئه های آمریکا و نفوذ آنان در ایران را می گیرند.
بهروج

حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان این که ماه ذی القعده به برکت وجود امام رضا(ع) از حرمت و احترام خاصی برخوردار است، گفت: در دهه کرامت با مطالعه شخصیت امام رضا(ع) با معارف رضوی آشنا شویم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که سراسر زندگی امام رضا(ع) الگو است، افزود: از ویژگی های ایشان عطوفت و مهربانی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که رئوف از اسما الهی است، تصریح کرد: امام رضا(ع) تجلی اسم اعظم رئوف است.

وی با اشاره به سالروز به آتش کشیدن مسجد الاقصی و روز جهانی مسجد عنوان کرد: مسجد ازتقدس و جایگاه بالایی برخوردار است.

امام جمعه خرم آباد مسجد را نماد تمدن و معارف بیان کرد و اظهار داشت: در طول تاریخ مسجد کارکرد فراوانی داشته و دارد.

وی در ادامه افزود: مسجد تجلی گاه وحدت، همدلی و همبستگی مسلمانان است وپایگاه تعلیم و تربیت است.   


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که مسجد محل پیوند دین و سیاست است، عنوان داشت: مسجد کانون و مرکز انقلاب اسلامی بوده است.


وی با اشاره به این که انقلاب ما از مسجد شروع شد، تأکید کرد: برای حفظ انقلاب اسلامی باید این سنگر حفظ شود.


امام جمعه خرم آباد با قدردانی از زحمات امامان جماعت در مساجد گفت: مسؤولان باید اهتمام ویژه ای نسبت به مساجد داشته باشند.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که بیش از 500 مسجد در لرستان نمیه کاره باقی مانده است، تصریح کرد: در استان نیازمند بیش از 1000 مسجد شهری و روستایی هستیم.


وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع اندیشمندان گفت: سخنان رهبر فرزانه انقلاب، از دو برنامه آمریکا پرده برداشت.

امام جمعه خرم آباد اختلاف افکنی بین مسلمانان و نفوذ فرهنگی و سیاسی در ایران را از توطئه های آمریکا در سایه توافق هسته ای بیان کرد و افزود: سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب توطئه جدید آمریکا در منطقه و برای نفوذ به ایران ر ا خنثی کرد.

وی اظهار داشت: آمریکا 37 سال با حمله نظامی، انفجار و تشکیل تحریم های اقتصادی قصد شکست ایران و ضربه زدن به انقلاب اسلامی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران با مقاومت توطئه های آمریکا را خنثی کرد، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا استرات/زی خود را تغییر داده و به سمت مذاکرات روی آروده است.

وی تصریح کرد: آمریکا قصد دارد در سایه توافق هسته ای بتواند افراد مرموز فرهنگی و چهره های خائن سیاسی در ایران نفوذ پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان جمهوری اسلامی ایران را مرکز مقاومت اسلامی و مبارزه با استکباربیان کرد و عنوان داشت: درایت، تیزبینی، هوشیاری و بصیرت رهبر معظم انقلاب موجب شد به مردم هشدار دهد که مواظب توطئه خاموش آمریکا باشند.

وی افزود: مردم با بصیرت جمهوری اسلامی ایران با هدایت رهبر فرزانه انقلاب و با تمام توان خویش جلوی نفوذ آمریکا در داخل کشور را خواهند گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی توافق هسته ای را اهرم وحدت و قدرت ایران بیان کرد و گفت: در این راستا باید همدلی و انسجام داشته باشیم.

وی با اشاره به این که ملت ایران آمریکا را دشمن اصلی خویش می دانند، عنوان کرد: هدف امروز آمریکا جنگ نرم و نفوذ در داخل کشور است.

نماینده ولی فقیه در لرستان شناخت نقشه استکبار جهانی را وظیفه آحاد مردم دانست و اظهار داشت: ملت ایران باید هوشیار باشند و در برابر توطئه های استکبار مقاومت کنند.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: وظیفه نهادهای اجرایی در انتخابات روشن است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به توطئه دشمن در انتخابات سال 88 تأکید کرد: مسؤولان باید مراقب اهداف دشمنان باشند و با اعمال خویش در حفظ وحدت و همدلی تلاش کنند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار