کد خبر: 733248
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
مدیرکل کمیته امداد اردبیل:
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد متوسط درآمد سالانه این خانواده‌ها به 12 میلیون تومان رسیده است.

بهروز زلالی در مراسم جشن اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد در سالن ولایت سپاه اردبیل اظهار کرد:‌ در ایجاد اشتغال و کا‌ر‌آفرینی برای مددجویان از همراهی و همکاری بانک‌ها،مدیران دستگاه‌های اجرایی، خیرین و نیکوکاران قدردانی می‌کنیم که بستر لازم اشتغال و خوداتکایی خانواده‌‌ها را با آرامش خاطر و طمانینه فراهم کردند.

وی با بیان اینکه در مراسم امروز شاهد برگزاری جشن اشتغال و کار‌آفرینی 1500 نفر از خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در استان اردبیل هستیم، افزود: با همت و تلاش و نظارتی که بر این طرح‌های اشتغالزا شده است زمینه برای عزتمندی و بیشتر در بین خانواده‌ها فراهم شده و بستری به وجود آمده تا بتوان بیش از هر زمان دیگر به توانمندی خانواده‌ها کمک کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: بخشی از این دستاوردها در حوزه اشتغال و خودکفایی خانواده‌های مددجویان در قالب نمایشگاهی در جنب سالن ولایت برپا شده که به راحتی می‌توان این توانمندی‌ها را مشاهده کرد.

زلالی پرداخت تسهیلات به ویژه تسهیلات قرض‌الحسنه را حتی با مبلغ اندک زمینه‌ساز اشتغال مددجویان اعلام کرد و گفت: بیشترین درآمد این خانواده‌های خودکفا شده در طول سال 20 میلیون تومان و حداقل این درآمدها 8 میلیون و 400 هزار تومان است به طوری که به میزان متوسط درآمد این خانواده‌های خودکفا شده بالغ بر 12 میلیون تومان می‌باشد که در طول سال با این درآمد زمینه تامین هزینه‌ها و معاش خانواده خود را فراهم می‌آورند.

این مسئول بیان کرد: خانواده‌هایی که به صورت موردی از تسهیلات اشتغال و کار‌آفرینی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند درآمد متوسط آنها نیز در طول سال بالغ بر 13 میلیون و 13 هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از تسهیلات پرداخت شده اشتغالزایی 44 درصد مربوط به دامداری و کشاورزی، 12 درصد صنایع دستی و فرش، 6 درصد تولیدی و صنعتی، 32 درصد خدماتی و مابقی نیز سایر طرح‌ها هستند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر