کد خبر: 731476
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
به همت انتشارات روايت فتح
انتشارات روايت فتح مجموعه جديدي با محوريت خاطرات شهدا و جانبازان مدافع حرم منتشر مي‌كند.
انتشارات روايت فتح مجموعه جديدي با محوريت خاطرات شهدا و جانبازان مدافع حرم منتشر مي‌كند.
حسن علايي، مدير مؤسسه انتشارات روايت فتح از انتشار مجموعه جديدي از سوي اين انتشارات خبر داد و گفت: با توجه به اينكه انتشارات روايت فتح تاكنون به انتشار خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در قالب‌هاي گوناگون مبادرت كرده، در نظر است مجموعه جديدي از خاطرات رزمندگان جبهه‌هاي حق عليه باطل در سوريه را در اين انتشارات راهي بازار كتاب كنيم.
وي افزود: با توجه به اوضاع كنوني منطقه و درگيري‌هاي سوريه، مسلمانان زيادي از سراسر دنيا با مليت‌هاي مختلف براي دفاع از حرم حضرت زينب(س) و حضرت رقيه(س) و سركوبي دشمن در سرزمين سوريه وارد عمل شده‌اند و بحمدالله با رشادت و مقاومت اين رزمندگان،  از قوميت و مليت‌هاي مختلف، سوريه همچنان از هويت خود دفاع كرده است.  
انتشارات روايت فتح در ادامه فعاليت‌هاي خود در روايت از رشادت‌هاي شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس اين بار با جديت هرچه تمام‌تر بر خود واجب مي‌داند به روايت زندگي و مقاومت شهداي مدافع حرم بپردازد.
علايي ادامه داد: انتشارات «روايت فتح» تا به امروز 11‌مجموعه از خاطرات رزمندگان را با ادبيات‌هاي مختلف منتشر كرده كه از اين بين مي‌توان به مجموعه‌هايي چون «نيمه پنهان ماه»، «اينك شوكران»، «آسمان» و «مادران» اشاره كرد. اين مجموعه‌ها روايت زندگي شهدا از زبان همسران و مادران شهدا و روايت دلاوري‌هاي جانبازان و اسرا از زبان خودشان است. مدير انتشارات روايت فتح گفت: انتشارات روايت فتح براي جديدترين مجموعه خود به سراغ شهدا و جانبازان مدافع حرم با مليت‌هاي مختلف رفته است و به زودي در رده جديدي به روايت خاطرات اين شهدا از زبان همسران، مادران، همرزمان خواهد پرداخت. كتاب‌هاي اين مجموعه به زودي منتشر خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار