کد خبر: 731356
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
مدیرعامل شرکت آبفار مازندران اعلام کرد:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: در این شرکت 375 پست مصوب داریم که اگر به تمام 227 نفر نیروی شرکت پست سازمانی اختصاص یابد باز 148 پست خالی و بی‌تصدی داریم.

مجید عبدالهی در جلسه بررسی مشکلات و چالش‌های پیش‌روی شرکت در بخش منابع انسانی و مالی اهداف کلی شرکت را افزایش شاخص بهره‌مندی جمعیت روستایی از آب شرب سالم و بهداشتی، تامین ـ انتقال و توزیع آب شرب بهداشتی در سطح روستاها، اصلاح ـ توسعه و بازسازی تاسیسات فرسوده و انجام تصفیه پساب فاضلاب و دفع بهداشتی آن در روستاها برشمرد.

عبدالهی از 270 پروژه نیمه‌تمام با نیاز اعتباری 245 میلیارد تومانی در استان خبر داد و افزود: در حال حاضر درصد بهره‌مندی آب شرب روستایی در مازندران 70.69 درصد است که 10 درصد از شاخص کشوری پایین‌تر هستیم و این برای مازندران قابل باور نیست که البته با اتمام این پروژه‌ها این شاخص افزایش می‌یابد.

وی تعداد مشترک آبفار مازندران را 375 هزار و 208 خانوار اعلام کرد و بیان داشت: به‌دلیل واقعی نبودن تعرفه‌ها و عدم هم‌خوانی درآمد آب‌بهاء با هزینه تولید آب، بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون تومان به شرکت برق، حدود 4 میلیارد تومان به شرکت آبفای شهری استان و به بسیاری از پیمانکاران بدهکاریم.

عبدالهی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در شرکت، تصریح کرد: در شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران 375 پست مصوب داریم که اگر به تمام 227 نفر نیروی شرکت پست سازمانی اختصاص یابد باز 148 پست خالی و بی‌تصدی داریم حتی 381 پروژه ما فقط یک بازرس و ناظر دارد که این عمق فاجعه کمبود نیروی انسانی در شرکت را می‌رساند.

وی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران را یک شرکت پیر توصیف و خاطرنشان کرد: بیشتر نیروهای موجود در آستانه بازنشستگی قرار دارند و چون هیچ نیروی جوان جدیدی جایگزین نمی‌شود تجربیات بازنشسته‌ها با آنها می‌رود لذا امیدواریم با تدابیر لازم چارت تشکیلاتی موجود اصلاح و به این نیاز مبرم ما توجه ویژه‌ای شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران نحوه به‌کارگیری آب‌داران و دادن حقوق آنان را بزرگ‌ترین مشکل شرکت بیان کرد و گفت: این مشکلی است که هنوز در کشور حل نشده و نیازمند ساماندهی مناسب است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر