کد خبر: 731082
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:
محمد رضا عدالت خواه اظهار داشت: متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از افراد در صدد این هستند که از پرداخت مالیات فرار کنند اما قطعا ما قبول نمی کنیم که این مساله ادامه پیدا کند.
عبدالحسین شکری نیا
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: قوه قضاییه در موضوع زمین خواری ها با جدیت وارد شده است و این برخورد را با همه به صورت یکسان انجام می دهد.

محمد رضا عدالت خواه پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه؛ اظهار داشت: متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از افراد در صدد این هستند که از پرداخت مالیات فرار کنند اما قطعا ما قبول نمی کنیم که این مساله ادامه پیدا کند.
 رئیس دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه در استان کرمانشاه موضوع زمین خواری وارد این مرحله شده است که زمین خواران از اراضی مربوطه خلع ید شده اند، گفت: این برخورد ها بر اساس احکامی بوده که دستگاه قضایی صادر کرده است.
وی خواستار جدیت جهاد کشاورزی در موضوع زمین خواری شد و گفت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری وظیفه همه ماست که با موضوع زمین خواری مبارزه کنیم.
عدالتخواه در خصوص فرارهای مالیاتی گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از افراد در صدد این هستند که از پرداخت مالیات فرار کنند اما قطعا ما قبول نمی کنیم که این مساله ادامه پیدا کند.
دیگر موضوعی که در سخنرانی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه مورد تاکید قرار گرفت، برگزاری مراسم های مختلط در باغ ها بود.
وی در این خصوص با بیان اینکه قوه قضاییه با این مساله با جدیت برخورد خواهد کرد، گفت: افرادی که در برگزاری چنین مراسم هایی نقش داشته باشند مجازات خواهند شد.
این مقام قضایی در استان کرمانشاه همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: همه باید در این ماه برای مقابله با روزه خواری برخی از افراد مشارکت داشته باشند.
عدالتخواه گفت: در صورتی که مشاهده شود روزه خواری توسط برخی ها صورت می گیرد در ابتدا اگر ارشاد کردن نتیجه ندهد افراد متخلف با جریمه هایی روبرو می شوند.
عدالتخواه همچنین به مساله مبارزه با مواد مخدر در استان کرمانشاه اشاره ای داشت و گفت: با مشارکت و وارد شدن سپاه، بسیج، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی به بحث مبارزه با مواد مخدر این رویه به خوبی در حال پیشرفت است.
وی تاکید کرد: از آنجایی که فروش مواد مخدر فساد محسوب می شود، قوه قضاییه با جدیت به مبارزه با آن می پردازد.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه به موضوع فرهنگ در استان نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال این هستند که به وسیله ابزار های مختلف بی فرهنگی را به جامعه ما وارد کنند.
وی در خصوص برخی از مشکلات پیش آمده در کنسرت های موسیقی گفت: گاهی شاهد هستیم که در برخی از کنسرت ها رقاصی و پایکوبی های مبتذل صورت می گیرد که به هیچ قابل قبول نیست.
وی گفت: ما با برگزاری کنسرت ها مخالفتی نداریم اما اگر منکری در این کنسرت ها صورت بگیرد در آن صورت هست که مخالفت خود را اعلام می کنیم.
عدالتخواه همچنین در ادامه صحبت های خود به اقدام اخیر دستگاه قضایی در استان در خصوص اجرای مجازات های جایگزین اشاره کرد و گفت: در این برنامه افرادی که دارای جرائم خرد و غیر خشن هستند به جای حبس کارهای عام المنفعه انجام خواهند داد.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه همچنین گفت: توصیه های آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عاملی برای وحدت و همراهی در استان است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر