کد خبر: 730974
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان عنوان کرد: پروژه ساخت کانون زبان دراین استان بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سهیلا شیخی با بیان اینکه پروژه ساخت کانون زبان ایران شعبه سنندج یکی از پروژه های مصوب سفر رهبری به استان است، گفت: عملیات احداث این پروژه از سال ۹۲ شروع شده و هم اکنون دارای بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این پروژه ۳ هزار و ۴۴۰ مترمربع است، عنوان کرد: اداره کل نوسازی استان دستگاه اجرایی و شرکت آباد شهر تدبیر هم مشاوره ساخت این پروژه هستند.

وی به اعتبارات مصوب و موردنیاز این پروژه اشاره کرد و اظهارداشت: اعتبار مصوب و هزینه شده برای اجرای این پروژه ۴۳ میلیارد ریال بود و برای تکمیل هم به ۲۵ میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با بیان اینکه این پروژه نخستین پروژه وسیع کانون زبان ایران در استان کردستان است، ادامه داد: این پروژه در چهار طبقه احداث می شود که به مرکز شماره چهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج و کانون زبان ایران اختصاص پیدا می کند.

شیخی بیان کرد: با توجه به پیش بینی های انجام شده این پروژه تا پایان امسال و نهایتا در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهارداشت:کانون ظرفیت های بسیار بالایی برای رشد ذهنی و پرورش استعداد های کودک ونوجوان دارد و ایجاد کانون زبان و مرکز کانون در سنندج می تواند نوید بخش توسعه فرهنگی برای این سنندج باشد.

وی عنوان کرد: احداث مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید، چراکه خروجی آن می‌تواند در توسعه کشور اثرگذار باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر