کد خبر: 730493
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اعلام کرد:
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از اجرای برنامه‌های مدون برای پاک‌سازی حریم راه‌های استان خبر داد.

نشست مشترک مسئولان اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران با فرماندهان پاسگاه‌های پلیس‌راه این استان به‌منظور تعامل و برنامه‌ریزی برای ایمن‌سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های مازندران در شهرستان بابلسر برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران هدف از این نشست را تعامل و هماهنگی بیشتر راهداران با ماموران پلیس‌راه در سطح محورهای استان برشمرد و اظهار کرد: می‌توان با همدلی و تعامل دوسویه جاده‌های ایمن و استاندارد را برای هموطنان‌مان مهیا کنیم.

حیدر نوروزی تصریح کرد: هر چه همکاری و هماهنگی بین این دو نیروی خدوم و همیشه بیدار در جاده‌ها بیشتر باشد به مراتب تردد و رفت و آمد در جاده‌ها ایمن و مناسب می‌شود.

نوروزی خواستار بازدیدهای مشترک بین این دو مجموعه از سطح جاده‌ها شد و تصریح کرد: بازدیدهای مشترک می‌تواند ما در رفع نواقص و معایب جاده‌ها و آشکارسازی نقاط پرحادثه کمک شایانی کند.

وی درباره اقدامات ایمن‌سازی محورهای استان، اظهار کرد: روکش آسفالت، پاک‌سازی و زیباسازی حریم راه‌ها، نصب تابلوهای vsl (نمایش سرعت متغیر بسته به شرایط جاده)، نصب نیوجرسی، نصب دوربین‌های نظارت تصویری، نصب تابلوهای فلورسنتی برای آشکارسازی نقاط پرحادثه، تقویت علائم افقی و عمودی، بهبود وضعیت نگهداری روشنایی محورها، آشکارسازی دهانه تونل‌ها و گالری‌ها، خط‌کشی و لکه‌گیری، شستشو و ترمیم علائم در سطح محورها از جمله فعالیت‌های ایمنی است که با شتاب در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به پاک‌سازی و زیباسازی حریم راه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در سال‌جاری برنامه‌های مدون و گسترده‌ای را در جهت حفظ و پاک‌سازی حریم راه‌ها در دستور کار داریم.

وی ابراز امیدواری کرد بتوانیم با همدلی و تعامل بیشتر و رعایت تمام مقررات و قوانین توسط رانندگان شاهد روزهایی بدون سوانح رانندگی در کشور و استان باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر