کد خبر: 730330
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
رئیس هیئت فوتبال اردبیل:
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ما در حال حاضر به اندازه یک تیم فوتبال در لیگ برتر بازیکن اردبیلی داریم که از فردا در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا می‌کنند.

صمد نوتاش گفت: بازیکنان توانمند و با استعداد اردبیل بازیکنان شاخصی هستند که در تیم‌های مختلف کشورمان از سرخابی‌ها گرفته تا تیم‌های مطرح سپاهان و ذوب‌آهن و تراکتورسازی حضور قدرتمندانه‌ای را تجربه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این بازیکنان ظرفیت خوبی برای فوتبال این استان به شمار می‌روند، گفت: از جمله این بازیکنان می‌توان شهباززاده، یعقوب کریم‌پور، بایرامی، شیروند،سیدی، اکبر ایمانی و بیگ‌زاده را نام برد که از این استان سعی خواهند کرد تا برای باشگاه‌های خود در لیگ برتر بازی‌های شایسته‌ای را انجام دهند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل یادآور شد: البته برخی از بازیکنان اردبیل شاغل در لیگ‌های برتر و دسته یک نیز امسال قراردادشان را با تیم شهرداری اردبیل به امضا رسانده‌اند تا این تیم را در مسابقات لیگ دسته اول همراهی کنند.

نوتاش عنوان کرد: در حالی مسابقات لیگ برتر کشورمان از فردا آغاز می‌شود که همه تیم‌ها خود را برای یک رقابت نفس‌گیر آماده می‌کنند که امیدواریم شاهد درخشش بازیکنان اردبیلی در لیگ برتر امسال باشیم.

این مسئول‌ به حضور مربیان اردبیلی نیز در لیگ برتر اشاره کرد و ادامه داد:علی دایی، یحیی گل‌محمدی و فرهاد کاظمی از جمله مربیان اردبیلی شاغل در لیگ برتر هستند که امسال برای تیم‌های صبا، ذوب‌آهن و راه‌آهن سرمربیگری خواهند کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در مورد حضور تیم شهرداری اردبیل در لیگ یک و تلاش برای کسب موفقیت‌های بیشتر برای این تیم افزود: تمهیدات لازم را برای حضور قدرتمندانه تیم شهرداری اردبیل در لیگ یک اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم با ثبت قراردادها با نظارت دقیق هیئت فوتبال و انجام مراحل مختلف و قرعه‌کشی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در مهلت باقیمانده خود را برای مسابقات لیگ دسته یک آماده کند.

نوتاش در پایان  در مورد جایگاه تیم فوتبال شهرداری اردبیل نیز عنوان کرد: امیدواریم نسبت به سال گذشته تیم شهرداری اردبیل در جایگاه بالاتر لیگ تک گروهی دسته یک قرار گیرد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر