کد خبر: 729932
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز تأکید کرد:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بر توجه بیشتر مسئولان به رفع مشکلات مردم و توسعه طرح‌های عمرانی در کلانشهر کرج تأکید کرد.

سردار علی استاد حسینی در حاشیه بازدید تعدادی از طرح‌های عمرانی که به همراه جمعی از مسئولان انجام شد، ‌اظهار داشت: مسئولان در بخش‌های مختلف باید به وظایف خود آشنا باشند و روند توسعه خدمات رسانی به مردم را ارتقا دهند.

وی رفع مشکلات مردم در مناطق مختلف و توسعه طرح‌های عمرانی را یکی از نیازها و مطالبات مردم عنوان کرد و بیان داشت: باید هر چه در توان داریم در مسیر توسعه خدمات رسانی به مردم به کار گیریم و در این مسیر از تمام ظرفیت‌های موجود نیز استفاده کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهرداری کرج برای اجرای پروژه‌های خدماتی و عمرانی خود یک پیوست فرهنگی در نظر گرفته است، ‌خاطرنشان کرد: این مهم می‌تواند در توسعه و ارتقای فرهنگ عمومی و فرهنگ شهر تأثیرات فراوانی داشته باشد.

استادحسینی در ادامه سخنان خود به پروژه تقاطع غیرهمسطح حصارک به دلیل قرار گرفتن در مسیر عزیمت مسافران بیش از 10 استان اشاره کرد و ادامه داد: این مهم یک پروژه ملی به حساب می‌آید که به رغم اینکه ساخت چنین طرح عمرانی بزرگی طبق قانون وظیفه دولت به حساب می‌آید به همت شهرداری کرج در راستای اصل همدلی و همزبانی با مردم در دست اجرا قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: شهرداری کرج توانسته است با تخصیص اعتباری افزون بر 100 میلیارد تومان، پروژه مذکور را با هدف کاهش ترافیک در اقصی نقاط این کلانشهر به مرحله اجرا درآورد و با بهره‌برداری از این طرح بزرگ عمرانی گام موثری را در تسهیل تردد وسایط نقلیه و روان‌سازی ترافیک بر دارد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز تاکید کرد: تمامی مسئولان ارشد شهری و استانی باید مبنای کار خود را رضایت الهی قرار دهند و همواره در مسیر خدمت رسانی به مردم این امر بسیار سخت و پیچیده را نیز مدنظر قرار دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار