کد خبر: 728027
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: سرانه ورزشی مازندرانی‌ها قابل قبول بوده و هم‌اکنون این سرانه 1.67 متر است.

حبیب حسین‌زادگان اظهار کرد: توسعه ورزش با نگاه حمایتی دنبال می‌شود.باید تا پایان برنامه پنجم توسعه سرانه ورزشی هر مازندرانی به 1.2 متر برسد، هم‌اکنون این سرانه 1.67 متر است که نسبت به استان‌های دیگر در معدل وضعیت بهتری دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: ورزشکاران مازندرانی‌ بیشترین سهمیه‌های جهانی و المپیک را در کشور کسب کردند.با توجه به استعدادهایی که داریم، باید هم‌فکری و تعامل بیشتری از طریق دولت و حمایت بخش خصوصی داشته باشیم تا شکوفایی ورزش افزایش یابد و سرانه ورزشی را نیز افزایش بدهیم.

حسین‌زادگان بیان کرد: قابلیت نیروی انسانی بسیار خوبی در استان وجود دارد که باید برای تقویت و بارور شدن همه ظرفیت‌ها با برنامه‌ریزی دقیق و جدی گام برداشت.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از تجارب پیشکسوتان ورزشی در راستای توسعه ورزش مازندران در اولویت است، خاطرنشان کرد: در سند ششم توسعه نگاه بسیار خوبی برای شکوفایی ورزش دیده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی استان با حمایت از ورزش برطرف می‌شود، افزود: توسعه و رونق کمپ‌های ورزشی در دستور کار ما قرار دارد.

این مسئول در پایان گفت: اختصاص یارانه ورزش می‌تواند نقش کلیدی در توسعه استان و رهایی از آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر