کد خبر: 727244
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
مديرعامل شركت پيراحفاري ايران خبر داد:
مديرعامل شركت پيراحفاري ايران از تعمير و بازسازي 170 قلم انواع شيرآلات و تسهيلات سرچاهي در اين شركت خبر داد.

عبدالمهدي مجتهدي اظهار داشت: اين تجهيزات در 3 ماه نخست امسال در كارگاه عميرات سرچاهي خدمات فني چاه ها مورد تعمير قرار گرفت.

وي گفت: تعمير اين قطعات كه در چاه هاي در حال حفاري و چاه هاي بهره برداري كاربرد دارند، صرفه جويي اقتصادي قابل توجهي به همراه داشته است .شركت پيراحفاري ايران يكي از شركت هاي فني و تخصصي زير مجموعه شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب است كه از طريق تعمير و تكميل چاه ها نقش مهم و اساسي در استمرار توليد نفت و گاز دارد.

مدير عامل شركت پيراحفاري ايران همچنین از پایان یافتن  عمليات طراحي، مونتاژ و نصب يك شير ايمني جديد با کاربست یک روش ابداعی در چاه گازي شماره 4 بي‌بي‌حكيمه بدون حضور دكل خبر داد و گفت: : اين عمليات  بدون حضور دكل و نياز به خارج كردن چاه از مدار توليد ، با صرف كمترين هزينه و زمان ممكن اجرا شد ،و از اين پس استفاده از اين شيوه ابداعي در عمليات تعمير  چاههاي گازي  در دستور كار قرار خواهد گرفت.

وی همچنين  با اشاره به جديدترين دستاوردهاي صنعتي در اين شركت افزود :  طراحي و ساخت كابين كنترل پمپ سيمانكاري / اسيدكاري 3 و همچنين بهينه‌سازي پمپ تراك 2 از جمله موفقيت هايي  است كه با تلاش متخصصان و كارشناسان اين شركت به ثمر نشسته است .

شركت پيراحفاري ايران يكي از شركت هاي تابع مناطق نفت خيز جنوب است كه خدمات تعمير چاههاي نفت و گاز با استفاده از دكل هاي تعميراتي ، دستگاههاي لوله مغزي سيار ، پمپ هاي تزريق اسيد سيمان و نيتروژن را عهده دار مي باشد.

 

  

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر