کد خبر: 726486
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان:
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان از برگزاری طرح قرآنی 1449 در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خبر داد.
بهروج

حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، در جمع خبرنگاران گفت: طرح قرآنی 1449 در تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در راستای تربیت حافظان قرآنی نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به این که طرح قرآنی 1449 به صورت هماهنگ با سراسر کشور در حال برگزاری است، بیان داشت: این طرح قرآنی  در اکثر کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که  طرح قرآنی 1449 همزمان با آغازماه مبارک رمضان در اکثر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان آغاز شده است، افزود: حفظ و تفسیر آیه به آیه سوره مبارکه یس، محوریت برگزاری این طرح قرآنی است.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: طرح قرآنی 1449، تا 12 شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

وی حفظ قرآن، مفاهیم، روخوانی و رونخوانی قرآن را از جمله محتوای آموزشی طرح قرآنی 1449 بیان کرد که در کانون های مساجد استان برگزار می شود.

شمسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمن اظهار داشت: توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه به ویژه بین جوانان امری ضروری در جهت مقابله با این دسیسه ها است. 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در جهت ارتقای بصیرت عمومی بسیار اثرگذار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ دینی و جذب جوانان از مهم ترین رویکرد طرح های مسجد محور است.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار