کد خبر: 724487
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
از سوی شهرداری با همکاری فرهنگسرای پویش انجام می شود:
از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 فرهنگ سرای رویش و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان با عنوان "فصل نیایش" در قالب نمایشگاه و برنامه های فرهنگی ، هنری و دینی در غرب پایتخت، منطقه 9 تهران برگزار می شود
آرزو قاسمی

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9و فرهنگ سرای رویش ، ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان،  ماه میهمانی خداوند     " فصل نیایش " به مدت 25  شب از 2 تا 26 تیرماه همزمان با پایان ماه مبارک ، با برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری ، دینی ، نمایشگاهی، سخنرانی و.....در بوستان المهدی(عج) میزبان شهروندان منطقه 9 و مناطق همجوار است.

ویژه برنامه های رمضان المبارک1436 با عنوان "فصل نیایش" به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 ، فرهنگ سرای رویش و مراکز تحت پوشش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 بنا بر رسالت سازمانی مبنی بر ترویج آموزه های دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار می شود تا شهروندان از برکات مادی و معنوی ماه میهمانی خدا بیش از پیش بهره مند شوند.

برنامه های ماه مبارک رمضان "فصل نیایش" در دو بخش غرفه های قرآنی و برنامه های استیج شامگاهی با حضور روحانیون و کارشناسان دینی ، هنرمندان ، مداحان و قاریان بین المللی قرآن کریم برگزار می شود و هر شب علاوه بر ارایه خدمات ویژه در غرفه ها ، برنامه هایی متعدد ومتنوع به عموم شهروندان روزه دار ، ارایه می شود.

براساس این گزارش: این ویژه برنامه  هر شب از ساعت 21 آغاز و تا نیمه شب برگزار می شود همچنین ایستگاه های متعددی تحت عنوان           " غرفه های قرآنی " میزبان شهروندان هستند که از جمله آن­ها می توان به غرفه قصه های قرآنی، کتابت نور ، اعجاز طبیعت ،حکاکی آیات قرآن روی چرم ، غرفه های ویژه کودک اشاره کرد . در این برنامه ایستگاه های ورزشی ، ایستگاه هایی در خصوص فرهنگ سازی در حوزه خط سفید و ساخت کاردستی با مواد دورریختنی در راستای هدف آسمان آبی، زمین پاک پیش بینی شده است.

برنامه های متغیر شامگاهی ویژه برنامه های رمضان "فصل نیایش" ترتیل خوانی قرآن کریم توسط قاریان بین المللی ، سخنرانی توسط روحانیون و کارشناسان دینی، اجرای تواشیح، حضور میهمانان ویژه ، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری توسط مدعوین ، مسابقات فرهنگی همراه با اهدای جوایز ، برگزاری نماز جماعت با حضور شهروندان روزه دار و توزیع افطاری ساده است.

 از جمله برنامه هایی که هر شب در ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان " فصل نیایش" ارایه می شود می توان به سی شب، سی شهید اشاره کرد.در این برنامه چهره 30شهید منطقه در کنار اجرای برنامه  طراحی و در پایان ماه مبارک رمضان به خانواده ایشان اهدا می شود.

شهروندان برای بهره مندی از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان "فصل نیایش" می توانند هر شب از ساعت 21 تا 24 به نشانی ضلع جنوب شرقی میدان آزادی، بوستان المهدی(عج) مراجعه کنند و برای کسب اطلاعت بیشتر با شماره 66688553تماس بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر