کد خبر: 723679
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
امام جمعه خرم آباد:
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تشییع 175 شهید غواص گفت: پیام شهدا ایستادگی در برابر دشمنان بود.
بهروج

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: روزه، روح معنوی و ایمانی انسان را تقویت می کند.

وی ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب در جهت تزکیه نفس و تقویت ارتباط با معبود بیان کرد و افزود: روزه اراده انسان  را در اجتناب از معاصی و گناه قوی و نیرومند می کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تشییع 175 شهید غواص بیان داشت: حضور پیکر پاک شهدا بار دیگرعزتمندی  و معنویت را در کشور زنده کرد.

وی با اشاره به پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از حضور همیشه در صحنه مردم انقلابی تصریح کرد: مردم با تشییع پیکر مقدس این شهدا خدایی شدند.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که فرهنگ جهاد و شهادت به جامعه عزت، عظمت و اقتدار می بخشد، اظهار داشت: عطر پیکر شهدا جامعه را بیمه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی پیام شهدا را ایستادگی در برابر دشمنان دانست و افزود: ایستادگی در برابر دشمنان برپایه توان و ظرفیت های واقعی خود، از اصول ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: اگر ما به خودمان و توان واقعی خویش تکیه کنیم می توانیم سربلند باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به نگاه به درون، خود باوری و باورهای الهی بیان داشت: اگر به این سه اصل پایبند باشیم  پیشرفت خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که در مذاکرات هسته ای طرف آمریکایی زیاده خواهی می کند و شرط های جدید می آورد، افزود: توافقی که پر از زیاده خواهی های طرف مقابل است مورد تأیید ملت ایران نیست.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما به دنبال توفقی هستند که خطوط قرمز مورد تأکید رهبر معظم انقلا رعایت شود و به نفع ملت و کشور باشد.

امام جمعه خرم آباد با یادآوری به این که در طول 37 سال گذشته توانسته ایم توطئه های دشمنان را از بین ببریم و با ایستادگی در برابر دشمنان کشور را تا این حد برسانیم، عنوان داشت: باید آرمان های انقلاب، شهدا، امام خمینی(ره) و رهنمود های رهبر معظم انقلاب در مذاکرات هسته ای سرلوحه کار قرار گیرد.

وی با اشاره به سالروز انفجار حرم امام رضا(ع) توسط منافقین ادامه داد: یاد آوری این مناسبت ها عبرتی است برای ما که همیشه بدانیم با دشمنان چگونه برخورد کنیم.

شهید چمران الگوی صاحبان فکر و اندیشه است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید بیان داشت: شهید چمران الگوی صاحبان فکر و اندیشه است.

وی نقش بسیج اساتید را در رشد و توسعه کشور بسیار مهم دانست و گفت: اساتید همچون چمران پاسدار و حافظ انقلاب هستند.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار