کد خبر: 723310
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در دهه پایانی ماه شعبان بیش از هزار مسجد غبارروبی و عطرافشانی شدند و این مساجد آماده ی استقبال از ماه مبارک رمضان و حضور روزه داران هستند.
بهروج

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که دهه آخر ماه شعبان به‌عنوان دهه تکریم و نکوداشت مساجد نام گذاری شده است، بیان داشت: در این ایام هزارو شش مسجد شهری و روستایی استان غبارروبی و آماده ی استقبال از ماه مبارک رمضان هستند.

وی تصریح کرد: غبارروبی مساجد با حضور شبکه تبلیغ، روحانیان مستقر در شهرستان ها، پایگاه های مقاومت، کانون های فرهنگی تبلیغی، دهیاران، برخی از مسؤولان شهرستان و عموم مردم برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: مراسم غبارروبی مساجد در شهرستان ها به صورت نمادین در یکی از مساجد برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدوی افزود: در خرم آباد مراسم غبارروبی در مسجد امام حسین(ع)، واقع در گلدشت شرقی با حضور مردم، هیأت امنای مسجد و برخی از مسؤولان برگزار شد.    

مدیر کل تبلبغات اسلامی لرستان در ادامه یادآور شد: محوریت مردم در انجام طرح های فرهنگی مهم ترین موفقیت در این راستا است.

وی استقبال مردم ولایی استان در اجرای مراسم غباروبی مساجد و آماده کردن این مکان مقدس برای استقبال از ماه مبارک رمضان را  یادآور پیشینه مردم دیندار و معنوی لرستان در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی دانست.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اعزام مبلغان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: فردا، 27 خردادماه جاری، همایش طلایه داران تبلیغ برگزار می شود.

وی یادآور شد: روحانیان در راستای برپایی نماز جماعت، پاسخگویی به پرسش‌های شرعی، تبلیغ مسائل و آموزه‌های دینی، اسلامی و امور فرهنگی تا پایان ماه مبارک رمضان به مناطق شهری و روستایی استان اعزام می‌شوند.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار