کد خبر: 720220
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز:
جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با بیان اینکه قدرت‌های بزرگ برای به دست آوردن ایران به هر اقدامی دست می‌زنند، گفت: کشورهایی که تاکنون توسط قدرت‌ها تسخیر شده، جزئی از منافع آن‌ها بوده، اما ایران از ابتدا دارای اهمیت ویژه‌‌ای بود.

سردار سید یوسف مولایی در پنجمین جلسه هم‌اندیشی بسیج و روسای دانشگاه‌های استان که در دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد، با اشاره به به اینکه همه ما در جامعه در نقش خود در معرض سوال هستیم، اظهار داشت: باید بدانیم که خواستگاه و هدف اقدامات انجام شده در خاورمیانه چیست، از کجا آغاز شده و توسط چه کسانی هدایت می‌شود.

وی افزود:‌ ما درگیر بدنه نخبه جامعه هستیم و باید به شکل مناسب پاسخ این سوالات را در میان افراد نهادینه کنیم.

جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به اینکه بسیاری از دشمنان آغاز این اتفاقات را انقلاب اسلامی ایران می‌دانند، بیان کرد: بسیاری از دانشمندان و سیاستمداران انقلاب اسلامی ایران را تحولی عظیم و عامل تحقیر غرب می‌دانستند.

وی با اشاره به اینکه غرب در برخورد با هرگونه حادثه‌ای راهکار تنظیم می‌کند، گفت: کشورهایی که تاکنون توسط قدرت‌ها تسخیر شده، جزئی از منافع آن‌ها بوده، اما ایران از ابتدا دارای اهمیت ویژه‌‌ای بوده که حاضرند هر اقدامی بکنند تا ایران را به دست آورند.

سردار مولایی تصریح کرد: حوادثی که در منطقه ایجاد شده در جهت مستهلک‌ کردن ظرفیت‌ها و توانایی‌های مسلمانان است که اگر بتوانیم درست به نسل جدید انتقال دهیم تا از ظرفیت فکری این جلسات با مطرح کردن مسائل راهبردی و تهدیدات دشمن در منطقه و تحلیل صحیح، در جهت مناسب استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌شود موضوعات در این جلسات عمیق‌تر مطرح شود و روی این مسائل بیشتر تمرکز داشته باشیم، بیان کرد: باید یاس، ناامیدی و خودباختگی را که باعث نابودی جوامع می‌شود از خود دور کرده و به امید تبدیل کنیم و این تنها راه موفقیت و پیروزی محسوب می‌شود.

وی الگو قرار دادن قیام عاشورا را در سال‌های جنگ علی‌رغم همه کمبودها، رمز پیروزی ایران دانست و گفت: حوادث امروز نیز در جهت دور کردن این آرمان‌های حسینی از کشور است.

جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز اظهار داشت: باید فضایی ایجاد شود تا از داشته‌ها به خوبی استفاده کنیم و شیوه‌ای برای اتصال آن به جوانان بیابیم و با نتیجه‌گیری صحیح از این جلسات، راهی برای برون‌رفت از مشکلات بیابیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار