کد خبر: 720207
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه:
مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: هر چند در جنگ نظامی مولفه‌هایی مانند خاک‌ریز، موشک و انواع مهمات حرف نخست را می‌زند اما فرماندهان و سرداران جنگ فرهنگی با مؤلفه‌هایی دیگری بر دشمن غلبه کردند که ولایت‌مداری، ایمان و دشمن‌شنا‌سی از مؤلفه‌های پیروزی رزمندگان ایران بود .

سردار محمدعلی آسودی در نشست روشنگری بسیجیان گلپایگان که در آستان مقدس امام‌زاده هفده تن برگزار شد، به سخنان رئیس جمهور اشاره کرد و ادامه داد: همانگونه که سرداران نظامی خرمشهر را آزاد کردند سرداران سیاسی هم خرمشهرهای دیگری را باید آزاد کنند اما باید بررسی کرد که چه عواملی موجب پیروزی سرداران نظامی ایران شد.

وی ولایت‌مداری، ایمان و دشمن‌شنا‌سی را از مؤلفه‌های پیروزی رزمندگان ایران برشمرد و بیان کرد: کسی که در جبهه نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قرار دارد باید ولایت‌مدار مطلق باشد و ولایت‌مداری در عمل است و نه در شعار و این درست نیست که در عمل کار دیگری انجام دهیم و به زبان بگوییم تابع ولایت فقیه هستیم.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه دشمن را باید جدی بگیریم، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند «ما به آمریکا اعتماد نداریم» اما بعضی از افراد اعتماد دارند و فراموش کردند آمریکا دشمن درجه یک انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

وی به سخنان چند روز گذشته رئیس جمهور آمریکا اشاره و بیان کرد: اوباما در این سخنان تاکید کرده که به حمایت از رژیم صهیونیستی معتقد است و تعداد سانتریفیوژهایی که در فردو و نطنز می‌تواند بچرخد را تغییر می‌دهد.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاهبازدید از مراکز نظامی را خط قرمز ایران بیان کرد و گفت: فرما‌ند‌هان سپاه و ارتش در برابر این گفته‌ها واکنش نشان دادند و اعلام کردند اگر بخواهند از مراکز نظامی ایران بازدید کنند در دهانشان سرب می‌ریزیم.

وی ادامه داد: ایران در 27 مورد تحریم شده که برخی از این تحریم‌ها توسط کنگره، دولت آمریکا و شورای امنیت صورت گرفته و در این نرمش قهرمانانه تاکید ایران بر برداشتن همه تحریم‌هاست اما دولت آمریکا گفته تنها پنج مورد از تحریم‌ها برداشته می‌شود و این معامله به ضرر ایران است.

سردار آسودی به سرداران عرصه سیاسی توصیه کرد که دشمن را جدی بگیرند و ادامه داد: در‌ عرصه نظامی که صدام دشمن ما بود لبخند نزدیم و در کنار دشمن نماندیم و آغوش برای او باز نکردیم، دشمن همیشه دشمن است و نباید او را دست کم گرفت.

وی به مؤلفه دشمن‌شنا‌سی اشاره کرد و افزود: اوباما گفته تمام پیچ و مهره‌های هسته‌ای ایران باید از هم پاشیده شود و تنها مسئله هسته‌ای نیست و بعداَ فاز موشکی و دفاع از تروریسم و حقوق بشر مطرح می‌شوند.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاهتصریح کرد: اصل مذاکره فقط و فقط باید حول محور موضوع هسته‌ای باشد و عزت انقلاب اسلامی و دانشمندان هسته‌ای رعایت شود.

وی با بیان اینکه سرداران صحنه سیاسی باید کاری کنند که سرداران نظامی انجام دادند، تاکید کرد: مردم از سرداران سیاسی انتظار دارند که هوشمندانه بر اساس رهنمودهای رهبری حرکت کنند.

آسودی ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده خطوط قرمز ایران را رعایت کنند تا نام آنان در تاریخ به خوبی ثبت شود و آرزوی ما این است که مذاکره‌کنندگان ما کاری کند که با کم‌ترین هزینه بیشترین سودآوری برای کشور به دست آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر