کد خبر: 719749
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳
در استان چهارمحال و بختياري برگزار می شود:
رئیس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختياري گفت : کارگاه آموزشی پیوست نگاری فرهنگی در استان از تاریخ 94/3/5 تا 94/3/7 در دانشگاه شهرکرد برگزار می­گردد.
حمیرا رحیمی
وی افزود : برگزاری این کارگاه با حضور دکتر سهراب صلاحی رئیس محترم سازمان بسیج اساتید کشور و دکترحسن بنیانیان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و پیوست نگاری فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی و در دانشگاه شهركرد خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختياري  با اشاره به لزوم پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پیوست فرهنگی اعلام کرد: به منظور آماده سازی اساتید بسیجی جهت پیوست نگاری فرهنگی در پروژه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و..... کارگاهی با همین عنوان و به مدت سه روز از 5 لغایت 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دكتر احمدرضا بسيج با اشاره به پتانسیل فراوان اساتید بسیجی چهارمحال و بختياري ابراز داشت: شرکت کنندگان در این کارگاه 150 نفر از اساتید برجسته استان می باشند.در این کارگاه 3 روزه 4 پروژه مهم استان مورد تجزیه و تحلیل اساتید در 4 کارگاه قرار می­گیرد و پیوست فرهنگی آنها تهیه و به مسئولین ذیربط ارائه میگردد.

رئیس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختياري در پایان در خصوص فرمایشات رهبر انقلاب پیرامون پیوست نگاری فرهنگی یاد آور شد: رهبری در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ  17/9/86 بر لزوم نظارت و هدایت دولت درخصوص مسائل فرهنگی تاکید کرده و فرمودند: «برخی اوقات ممکن است، تصمیم گیری‎ها و مصوّبات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و حتی علمی، تبعات منفی فرهنگی در جامعه بوجود آورد که دلیل آن نبود پیوست فرهنگی است و دستگاههای مختلف در قبال جریان فرهنگ عمومی کشور مسئولند.

در طرح‌های گوناگونی که در کشور تنظیم می‌شود، ... ، طرح‌های اقتصادی، طرح‌های پولی و مالی ، طرح‌های عمرانی حتماً یک پیوست فرهنگی(وجود)داشته باشد که آن پیوست فرهنگی مصوبه شورا‌‌ست ( شورای عالی انقلاب فرهنگی )و همه ملزم باشند که به آن پیوست فرهنگی توجه کنند و آن را لازم‌الاجرا بشمارند».
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر