کد خبر: 718046
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید و امورایثارگران استان تاکید کرد:
معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید و امورایثارگران استان چهارمحال و بختیاری بر ضرورت افزایش فعالیت های ورزشی خانواده های شاهد و ایثارگر تاکید کرد.
حمیرا رحیمی

روح الله رسولی گفت: برای مرتفع شدن مشکلات و معضلات موجود در راستای فعالیت های ورزشی خانواده های معزز شاهد و ایثارگر همکاری و تعامل دیگر نهادهای مرتبط را می طلبد. 

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی برای خانواده های شاهد و ایثارگر در استان و در بین دستگاه ها بسیار کمرنگ است و باید جهت گسترش این فرهنگ تلاش کرد.

رسولی تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و همچنین فعالیت های ورزشی، موجب شادابی و ارتقا روحیه ایثارگران و خانواده های آنان بخصوص جانبازان عزیز می شود و از بروز بسیاری از مشکلات که این قشر با آن مواجه هستند جلوگیری می کند. 

معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید استان به پیاده روی خانواده های شاهد و ایثارگر در 22 اسفند93 اشاره کرد و خاطر نشان کرد: نگاه به ورزش جانبازان و ایثارگران از سرتفریح و تفنن نیست بلکه مقدمه ای برای سلامتی آنها و جزو ضروریات روزمره این قشر است .

وی با اشاره به امکانات مطلوب مجتمع فرهنگی- ورزشی ایثار ابراز امیدواری کرد: پروژه استخر این مجموعه تا پایان سال جاری به بهره بردرای خواهد رسید و برنامه ریزی های لازم برای افزایش فعالیت های ورزشی خانواده های شاهد و ایثارگر باید انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر