کد خبر: 717681
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان مطرح کرد:
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: توانمندی و قابلیت‌های بسیار بالایی برای دانشجویان و افرادی که دارای ایده‌های نو هستند، در پارک‌های علم و فناوری استان سمنان وجود دارد.
 سیف‌الله سعدالدین رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به همراه خسروی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سعدالدین فرماندار سمنان و روسای دانشگاه‌های فرزانگان، آزاد و دانشگاه سمنان در وزارت علوم در نشستی صمیمانه در دفتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بخشی از مسائل و مشکلات آموزش عالی در شهرستان سمنان را مطرح کردند.
وی در این جلسه با بیان اینکه استان سمنان دارای دو پارک علم و فناوری است، ادامه داد: توانمندی و قابلیت‌های بسیار بالایی برای دانشجویان و افرادی که دارای ایده‌های نو به خصوص در بخش علمی و فناوری و اقتصادی هستند، در این مجموعه‌‌ها وجود دارد.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان تاکید کرد: این افراد ضمن ارتقای علمی خود، به رونق علمی و اقتصادی ایران اسلامی نیز کمک می‌کنند.
در ادامه روسای دانشگاه‌های سمنان، آزاد اسلامی و فرزانگان ویژه بانوان سمنان در این جلسه به بیان مسائل، نقطه نظرات و پیشنهادات و مشکلات واحدهای دانشگاهی خود پرداختند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر