کد خبر: 717511
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان انجام شد:
طی مراسمی از فرهنگیان پیشکسوت و بازنشسته مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تجلیل و قدردانی بعمل آمد .
محمدرضا عباسی

 بمناسبت تکریم مقام معلم طی مراسمی با حضور فرماندار ،معاون پژوهش اداره کل  آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،فرماندار و جمعی از روسای ادارات و اعضای شورای شهر و مدیران مدارس  از معلمین و فرهنگیان پیشکسوت و باز نشسته  مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهربا اعطای لوح تقدیر و هدایایی ارزنده ای تجلیل و قدردانی بعمل آمد .

در این مراسم که محل تالار فرهنگیان اسلامشهربرگزار شد ، امیراله  حقیقی فرماندار شهرستان اسلامشهربا تبریک اعیاد و مناسبتهای ماه جاری ،   اظهارداشت : علی رغم وجود تحریمها و کاهش درآمدهای نفتی و مشکلات اقتصادی  برای د ولت ،  تاکنون  بیش از 90 درصد از اعتبارات عمرانی شهرستان اسلامشهر ، اختصاص  پیدا کرده است .

حقیقی افزود:در سال 92  از مجموع 100 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی شهرستان اسلامشهر ، قریب به 52 دزصد  اختصاص یافت ، در حالی که طی 10 ماه  گذشته در سال مالی 92  تا به حال بالغ  بر 800 میلیارد ریال اختصاص پیداکرده که تا پایان سال مالی  بیش از 98 درصد آن محقق خواهد یافت .

وی بیان اشت:در دولت تدبیر و امید ،همه تلاش  مسئولین  در جهت ارتقای کیفی  امر تعلیم و تربیت  فرهنگیان است و همه  تلاش می نمایندتا با افزایش انگیزه برای فرهنگیان و تکریم این قشر اقدامات موثری را انجام دهد .

حقیقی با اشاره به اینکه هیچ  توسعه ای  صورت نمی گیرد مگر توسعه ای که ابتدای آن از تعلیم وتربیت آغاز شده باشد  ، تاکید کرد :  توسعه ای که در کشوردر جهت رفع مشکلات  فرهنگیان شروع شده انکار ناپذیر است و باید تقویت شود.

وی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر  سعی شده در جهت  رفع کاستی ها و مشکلات  فرهنگیان  ارجمند، تلاش کنیم  با همکاری همه دستگاههای اجرایی شهرستان  ، برای رفع مشکلات آموزشی و ارتقا جایگاه  والای  فرهنگیان اقدامات  مناسبی  صورت گیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ، گفت : قشر عظیم فرهنگیان در همه زمانهایی که  نظام نیاز مند بوده  حضور یافته  و نقش چشمگیری  داشته اند ،اگر امروز شاهد  موفقیت جوانان میهن اسلامی در عرصه های مختلف  دنیا  در زمینه های گوناگون  المپیاد های علمی ، هستیم ، نتیجه  تلاشها و دسترنج معلمین گرانقدر این سرزمین است .

وی تصریح کرد: دولت تمام تلاش خود را می نماید  تا در جهت تکریم   از این قشر جامعه  گام بردارد  و اقداماتی  موثر و قابل شان این عزیزان  را انجام دهد .

فرماندار اسلامشهربیان داشت :  در سال جاری 2 انتخابات  خبرنگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که  قریب به 60 درصد از بارمسئولیت برگزاری این انتخابات بر دوش فرهنگیان  قرار دارد تا  انتخاباتی سالم ، پرشور و در جهت خواست  مردم برگزار  شود .

وی با اشاره به نامگذاری سال ، بنام همدلی  و همزبانی دولت و ملت ،  تاکید کرد: مردم و دولت دو رکن اساسی نظام  و انقلاب هستند که وظیفه  همه مسئولین اینست که  در جهت رفع مشکلات و کاستیها و نیازهای مردم   تلاش نماید و از آن سو هم  انتظار است که همانند سالهای گذشته  مردم دولت را همراهی کرده ، امسال هم چنین حمایت وهمدلی را با دولت داشته باشند .

حقیقی اذعان داشت : دولت در بحث توافقات هسته ای ، علی رغم هجمه هایی که  مورد توجه دولت قرار گرفته  ، اقدامات  کم نظیری را  انجام داده، هرچند  عده ای که   دلواپس هستند هجمه می آورند و  تحرکاتی انجام می دهند تا این توافقات را زیر سئوال ببرند .

وی تاکید کرد :  اقدامات  انجام شده برای توافقات هسته ای  تحت نظر  و با هماهنگی  با  رهبری    انجام می شود ، این درحالی ایست که عده ای در جای جای کشور  مسائلی را مطرح می کنند که قابل تامل است .

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر   افزود:  دولت در بحث توافقات هسته ای  شاهکار  کرده ،تا توانسته 6 کشور مطرح دنیا که در واقع نماینده 30 کشور مهم  می باشند را یک جا جمع کرده و توافقاتی را انجام بدهند ، تاحقانیت  نظام جمهوری اسلامی در جهت   انرژی هسته ای  به اثبات برساند ، این کار بسیار سختی است ، اما  انجام شد .

وی بیان داشت : کنترل  ارز و تورم ، اجرای نظام سلامت در جامعه ، کاهش مشکلات اقتصادی و ...  از جمله اقدامات موثری است که  علی رغم همه تحریم ها  و وجود مشکلات اقتصادی وکاهش درآمدهای نفتی کشور ، دولت تدبیر و امید در این مدت کوتاه توانسته انجام دهد .

 

انتقاد حق مردم است

حقیقی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان ، گفت :  افرادی در مراسمات سطح شهرستان دعوت می شوندو سخنرانی و انتقاداتی می کنند  که  نادرست و غیر منطقی است ،  انتقاد حق مردم است ولی انتقادات  ناصواب   درست نیست  و باید انصاف داشت .

وی تاکید کرد : دولت با مردم  عهد و پیمانی بسته  و در جهت حفظ آن  استوار و پایند است  ، در مسائل  فرهنگی ، اقتصادی  و اجتماعی و...  اقدامات دولت  بیانگر آن است ،  سیاستهای کلی  دولت  و نظام یکی بوده  ودولت برمبنای سیاستهای نظام عمل می نماید، مانباید جلوتر از رهبری  حرکت کنیم .

فرماندار اسلامشهر گفت :دولت تدبیر و امید همواره از انتقاد سازنده استقبال کرده، اما متاسفانه مشاهده می شود انتقاد سازنده جای خود را به تخریب می دهد و بزرگان نظام و افرادی که در پیروزی انقلاب اسلامی و سالها مدیریت کشور نقش بارزی داشتند نیز مورد حمله و تخریب قرار می گیرند.

حقیقی خاطر نشان کرد : اهانت به بزرگان نظام  در برخی مجالس پذیرفته شده نیست ، این درست نیست  آنهایی که  در این نظام  کار کرده  و خدماتی را ارائه  نموده اند ، مورد  اهانت و توهین قرارگیرند ،  باید از کسانی که خدمت کرده اند  تقدیر و تشکر کرد.

قابل ذکر است که بمناسبت گرامیداشت هقته معلم  ، طی مراسمی باحضور جمعی از مسئولین ادارات  و مدیران مدارس شهرستان اسلامشهر در محل تالار فرهنگیان ،  ازمعلمان و پرسنل باز نشسته   تحت پوشش مدیریت آموزش و پرورش شهرستاناسلامشهر تجلیل و قدر دانی بعمل آمد .

  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر