کد خبر: 717503
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان:
دکتر شهرام موحدی- مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان با حسین فراست- فرماندار گلپایگان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرماندار گلپایگان خواستار تسریع در ساخت کشتارگاه صنعتی دام در منطقه،تأمین نیروی انسانی جهت اداره دامپزشکی ،تجهیز کردن قرنطینه ی دامی وادامه برخورد جدی با قاچاق دام در این شهرستان شد.

حسین فراست گفت : در زمینه سلامت مردم هرچه هزینه شود ، جا دارد . و هزینه برای حفظ سلامت مردم از هردیدگاه دارای توجیه است و به عبارتی سرمایه گذاری است . جلوگیری از شیوع بیماری های واگیردار بین انسان و دام یک وظیفه مهم و جدی است در این راستا فرمانداری بصورت همه جانبه از فعالیت های پیشگیرانه حمایت خواهد کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات پرسنل دامپزشکی گفت: در سایهتلاش های پرسنل خدوم و تعامل خوب دستگاههای متولی ، وضعیت بهداشت دام و طیور در منطقه مثبت است و لیکن جهت توسعه بعضی از امور و ارتقاء کیفیت خدمات نیاز به حمایت های فکری و مالی مسئولین مافوق استانی است که امیدواریم با همراهی و عنایت مسئولین به نقطه مطلوب برسیم .

دکتر شهرام موحدی، مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان هم گفت: جهت ساخت و راه اندازی کشتارگاه صنعتی در این منطقه، سرمایه گذاران به دنبال مجوزهای لازم آن می باشند و با همکاری دولت تدبیر و امید این مهم تا پایان سال جاری محقق می شود.

وی در خصوص تجهیز و نوسازی امکانات جهت ایجاد کشتارگاه طیور با استانداردهای مورد تایید سازمان دامپزشکی کشور در گلپایگان هم افزود: پیگیری لازم در این خصوص در حال انجام است و قطعاً نبود اعتبارات لازم روند باز سازی را با مشگل مواجه نموده که حمایت بیشترمسئولین استان و شهرستان را می طلبد.

وی گفت : دامنه فعالیت های دامپزشکی بسیار گسترده است که مهمترین آن نظارت به چرخه تولید تا عرضه به سر سفره مردم می باشد. که مردم بتوانند با اطمینان خاطر غذای سالم را میل کنند.

موحدی در ادامه تصریح کرد: گلپایگان به لحاظ تعداد دام سبک و سنگین و تولید گوشت و دیگر فرآورده های خام دامی از شهرستانهای حائز اهمیت در استان می باشد، لذا بایستی برای بالا بردن کارایی دامداران و مرغداران منطقه، دانش فنی روز را به آنان آموزش دهیم.

یاد آور می شود؛ مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در ابتدای این سفر با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان ضمن دیدار با کارکنان و تقدیر از تلاشهای آنان، در جریان چگونگی روند ارائه خدمات و فعالیتهای روزمره، نقاط قوت، مشکلات و موانع اجرایی این شبکه قرار گرفته و به بیان راهکارها و راهنمایی لازم جهت تسریع در امور جاری پرداختند .

در حاشیه این سفر کشتارگاه صنعتی دام و طیور و آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی شهرستان گلپایگان از مکان‌هایی بود که از نزدیک مورد بازدید مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان قرار گرفت با مشکلات پیش رو در این بخشها آشنا شد.

لازم به ذکر است که در این بازدید یکروزه دکتر مقدس معاون توسعه مدیریت و منابع و همچنین دهقان مدیر حراست اداره کل دامپزشکی استان، گل محمدی مدیر جهاد کشاورزی و دکتر غفاری رییس شبکه دامپزشکی گلپایگان نیز حضور داشتند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر