کد خبر: 717121
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
امام جمعه خرم آباد:
امام جمعه خرم آباد با تأکید بر ایجاد تحول در آموزش و پرورش گفت: پویایی آموزش و پرورش در تحول است.
بهروج
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعدازظهر امروز، در دیدار با فرهنگیان و معلمان نمونه آموزش و پرورش استان گفت: آموزش و پرورش با زندگی و حیات انسان در ارتباط است.
 وی با بیان این که آموزش و پرورش به تحول نیازمند است، یادآور شد: تحول در آموزش و پرورش از خواسته های رهبر معظم انقلاب است.
 حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید براین که معلمان باید منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خویش قرار دهند، افزود: اهمیت آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی است.
 امام جمعه خرم آباد پویایی آموزش و پرورش را در تحول دانست و اظهار داشت: تحول لازمه ی روزآمدی در آموزش و پرورش است.
 حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه تصریح کرد: ایجاد تحول امری طبیعی است و با دولت های گوناگون ارتباطی ندارد.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که آموزش و پرورش بر نسل جوان و جامعه اثرگذار است، عنوان داشت: این نهاد در تولید فکر و اندیشه نقش بسزایی دارد.
 
وی در ادامه با تأکید بر این که افق آینده آموزش و پرورش استان باید ترسیم شود، اظهار داشت: از آموزش و پرورش انتظار می رود در زمینه پیشرفت و عدالت نقش آفرینی کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی افزود: آموزش و پرورش باید ببیند پیشرفت جامعه نیازمند به چه چیزی است.
 
امام جمعه خرم آباد تقویت فعالیت های قرآنی و دینی را نگهدارنده و عظمت دهنده به آموزش و پرورش دانست و یادآور شد: غنای آموزش و پرورش در قرآن و عترت است.
 وی با اشاره به این که تقویت فعالیت های قرآنی و دینی خواسته رهبر معظم انقلاب از آموزش و پرورش است، تأکید کرد: باید فعالیت های قرآنی و دینی در آموزش و پرورش تقویت شود.
 حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عظمت و شوکت آموزش و پرورش را در معنویت  دانست و گفت: آموزش و پرورش نباید از آینده و کارهای مهم غفلت کند.
 وی با بیان این که معلم حق حیات بر گردن انسان ها و جامعه دارد، عنوان داشت: باید قدر ان زحمات معلمان باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار