کد خبر: 716823
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: تولید صادرات محور که رویکرد اصلی دولت در سال جاری است،گره گشای حل مشکلات اقتصاد کشور است و استان نیز باید در این خصوص برنامه های موثر را دنبال کند.

علیرضا زاوشی در نشست هیات رییسه جدید اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اراک اظهار داشت: اتاق بازرگانی پارلمان بخش خصوصی است و باید با بهره گیری از تمامی امکانات حوزه خصوصی صنعت و معدن استان، تولید با کیفیت و محصولات صادراتی را در دستور کار قرار داده و زمینه حضور بیش از پیش واحدهای تولیدی استان را در بازارهای جهانی فراهم آورند.

وی بیان کرد: استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی و چهارمین قطب صنعت کشور باید در تحقق این رویکرد دولت پیشرو باشد و به موازات آن برای فعال شدن اقتصاد دانش بنیان بکوشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی افزود : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هم این آمادگی را دارد تا در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی دولت، نگاه ویژه ای به واحدهای تولیدی صادرات محور داشته باشد.

زاوشی توضیح داد: اتاق بازرگانی در تقویت پیوندهای بازرگانی استان و شناساندن قابلیت های حوزه های کشاورزی، گردشگری ، صنعت و معدن نقش محوری دارد و در این حوزه باید از برنامه های مقطعی پرهیز شده و بر مبنای سیاست های کارآمد و موثر حداکثر بهره را در توسعه ارتباطات بین المللی نصیب استان کرد.


منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار