کد خبر: 716654
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
دبیر جشنواره سلام خبر داد:
دبیر جشنواره سلام گفت: دومین دوره جشنواره سلام ۲۳ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار خواهد شد.
معصومه صالحی

 جمال درویش در نشست خبری اظهار کرد: دومین دوره جشنواره سلام در سال جاری با پشتیبانی رسانه های استان روز ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، در این دوره از جشنواره سلام علاوه بر فعالان عرصه روابط عمومی ها، دست اندرکاران بخش خبر نیز حضور خواهند داشت.

درویش با اشاره به لزوم حمایت رسانه ها از روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ها و رسانه از جنس هم هستند اگر رسانه ها به روابط عمومی ها توجه نداشته باشند دیگر نباید از دیگران انتظار داشته باشیم ،باید تلاش کنیم روابط عمومی را به جایگاه خودش برسانیم.

وی از مکان برگزاری این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با همت همه سازمان ها و شرکت های استان در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری سه سمینار آموزشی در دومین دوره جشنواره سلام اظهار کرد: به طور معمول، برگزاری چنین سمینارهایی با هزینه های بسیار بالا انجام می پذیرد اما خوشبختانه در این جشنواره مباحث اقتصادی بسیار مورد توجه قرار گرفته و هیچ گونه هزینه ای از شرکت کنندگان در این سمینار آموزشی اخذ نخواهد شد.

دبیر جشنواره سلام عنوان کرد : یکی از اهداف برگزاری این جشنواره تبیین جایگاه با اهمیت روابط عمومی ها در سطح جامعه است.

درویش با اشاره به تدارک دیدن برنامه هایی برای فعالان حوزه خبر استان در دومین دوره جشنواره سلام اظهار کرد: به طورحتم هیچگونه قانون کلی برای روابط عمومی صدق نمی کند زیرا فرایند کاری آنها متفاوت است. خوشبختانه استان خوزستان بر اساس شاخصه های وزارت کشور در زمینه فعالیت روابط عمومی ها در پنج استان اول کشور قرار گرفته است.

ندا شفیعی دبیر علمی جشنواره سلام نیز در این نشست گفت: در دومین دوره جشنواره سلام، سه کارگاه آموزشی با حضور اساتید دانشگاه علامه طباطبایی همچون مهدخت بروجروی، مهدی فرقانی و سعید قاسمی برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقه مندان به حضور در این سمینار های آموزشی باید به دبیرخانه جشنواره سلام مراجعه کرده یا از طریق ۳۳۶۶۷۱۸ تماس برقرار کنند.

شفیعی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید محور همدلی و هم زبانی باشند، گفت: در این دوره از جشنواره سلام تلاش شده تا با حفظ کیفیت و جایگاه فعالان عرصه روابط عمومی ها از بار مالی برگزاری آن کاسته شود و در پایان این جشنواره به افراد شرکت کننده در سمینارهای آموزشی گواهی معتبری اعطا خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر