کد خبر: 715475
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
در نشست هماهنگی کنگره 3 هزار شهید سمنان عنوان شد:
نصب 30 المان شهری با موضوع ترویج فرهنگ شهادت در شهر سمنان در نشست هماهنگی برگزاری کنگره بزرگداشت 3 هزار شهید استان مصوب شد.
در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره بزرگداشت 3 هزار شهید استان سمنان در فرمانداری سمنان که با حضور فرماندار سمنان، رئیس ستاد کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان و جمعی از مدیران دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار شد، مقرر شد: آذین‌بندی میادین و فضاسازی شهری و نصب تمثال‌های شهدا در شهر و سر در منازل شهدا انجام شود.
برگزاری 10 شب خاطره‌گویی ایثارگران و خانواده شهدا در مساجد و پایگاه‌های بسیج، دیدار با خانواده‌های شهدای این شهرستان، آذین‌بندی مساجد، اصناف و بازاریان و نصب تصاویر شهدای محله هر مسجد نیز تصویب شد.
برپایی ایستگاه‌های صلواتی، قرائت و ختم قرآن به یاد شهدا و والدین مرحوم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و هنری به یاد شهدا، مراسم ویژه شهدا در اماکن متبرکه و امامزادگان شهرستان سمنان نیز به تصویب رسید.
برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه فرهنگی از سوی سازمان فرهنگی ورزشی، نصب 30 المان شهری با موضوع ترویج فرهنگ شهادت در شهر و مراسم‌ ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها نیز برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
کنگره اصلی بزرگداشت 3 هزار شهید سمنان در مرکز استان با حضور اقشار مختلف مردم استان در تاریخ 17 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر