کد خبر: 712364
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
دبیر ستاد هفته زن سپاه اسلامشهرخبر داد :
سیده حبیبه حسینی کیا گفت:بمناسبت بزرگداشت هفته زن ومقام مادربیش از دهها ویژه برنامه از سوی ستاد بزرگداشت هفته زن سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهراجرامی شود .
محمدرضا عباسی

 شهرستان اسلامشهر در آستانه ولادت باسعادت  دختر گرامی پیامبراسلام  وروز مادر  با  چراغانی و برافراشتن  پرچمهای رنگانگ و تزیین معابر عمومی  و میادین و نصب بنرهای تبریک   توسط  ارگانها و دستگاههای مختلف شهرستان و اقشار مختلف مردم منطقه آماده استقبال برگزاری جشنها و ویژه برنامه های  این مناسبت فرخنده و میمون  شده است تا بدینوسیله  ارادت اهالی این شهرستان را به ساحت مقدس ائمه اطهار و خاندان عصمت و طهارت به نمایش بگذارد .

 سیده حبیبه حسینی کیا  دبیرستاد هفته زن سپاه ناحیه سیدالشهداءاسلامشهر ،ظهر امروز درگفتگویی با خبر نگاران اظهارداشت: بمناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تجلیل ازمقام مادر،بیش از 150 ویژه برنامه از سوی ستاد هفته زن  سپاه اسلامشهر در سطح این شهرستان برگزار می شود.

حسینی کیا افزود: روز میلاد  دختر گرامی پیامبر اسلام (ص) که در تاریخ رسمی کشور ما بعنوان روز مادر نامگذاری شده فرصتی است تا بخشی از  تلاشها و زحمات خالصانه  مادران مورد توجه و تقدیر   قرارگیرد .

وی بیان داشت : برگزاری 15 جشن   در سطح  بخشهای  مرکزی ، احمد آباد مستوفی و چهاردانگه  شهرستان بعنوان شاخص ترین برنامه های  پیش بینی شده است که  باحضور گسترده اقشار مختلف   بانوان این شهرستان به اجرا در خواهد آمد .

دبیر ستاد  هفته زن سپاه اسلامشهر افزود:علاوه برنامه هایی که بصورت متمرکز در سطح شهرستان برگزار خواهد شد، دهها ویژه برنامه در زمینه های مختلف، فرهنگی ، اجتماعی ،خدماتی و رفاهی نیز از سوی پایگاهها و کانونها  بسیج تحت پوشش سپاه ناحیه سیدالشهدا ء و با همکاری  و مشارکت اقشار مختلف مردم و ادارات شهرستان برگزار می گردد .

وی تصریح کرد : اهدای گل  و کارت تبریک  به بانوان محجبه وافراد بدحجاب در سطح شهر، توزیع بسته ها های فرهنگی ، برگزاری مسابقات  نقاشی ، طراحی و... با موضوع عفاف و حجاب  و ارسال پیامکهای  تبریک ، احادیث و جملات ارزشمند و تاثیر گذار و  در خصوص زن ، مادر ، عفاف و حجاب  از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته است .

این مقام مسئول  افزود: برگزاری کارگاههای مشاوره فردی و گروهی در خصوص مسائل و مشکلات زنان و برگزاری  همایش  پیاده روی فاطمیون و  اهداء هدیه به بانوان و دخترانی که نام فاطمه و زهرا (س) را داشته  باشند از دیگر برنامه های این هفته می باشد .

حسینی کیا  گفت: برگزاری ویزیت رایگان پزشکی و تست قند و خون  ، جمع آوری جهیزیه  برای نوعروسان  نیازمند و بی بضاعت ،برگزاری جشنواره های  فرهنگی ، ورزشی ،هنری و  آشپزی  غذاهای ایرانی و سنتی و تجلیل ازمادران وهمسران شهدا نیزبرای این روزها برنامه ریزی شده است .

وی بیان داشت : برپایی دهها همایش  و گردهمایی  از قبیل همه مادران فرشته اند و مثل علی مثل فاطمه  در سطح پایگاههای مقاومت بسیج خواهران  و برگزاری اردوهای زیارتی ، تفریحی ویژه مادران و نوعروسان و دیدار با مادران و زنان  پیشکسوت  بسیجی  از دیگر ویژه برنامه های در نظر گرفته شده  می باشد .

مسئول بسیج جامعه زنان اسلامشهر  افزود :  در این هفته چندین نمایشگاه  در زمینه های مختلف برپایی  صنایع دستی  بانوان و کارآفرینان  موفق ، عفاف و حجاب ، بازارچه  اقتصاد مقاومتی و... توسط بانوان بسیجی  با مشارکت گروههای مختلف مردم شهرستان برگزار خواهد شد.

حسینی کیا خاطر نشان کرد: بانوان بسیجی  شهرستان اسلامشهر در نظر دارند با  ختم دهها قرآن و ذکر هزاران صلوات بر روح مطهر حضرت فاطمه  زهرا (س)  و برگزاری مسابقه  از زندگی نامه  سرور بانوان  دوعالم در ترویج فرهنگ فاطمی گام برداشته و این فرهنگ را ترویج و تبلیغ نمایند.

قابل ذکر است که ویژه برنامه های هفته زن و بزرگداشت مقام مادر  از 19 تا 25 فروردین ماه جاری که  هفته زن  ناگذاری شده است  توسط ستاد هفته بزرگداشت مقام زن در سپاه ناحیه  سیدالشهدا اسلامشهر و با همکاری ائمه جمعه شهرستان و ارگانها و دستگاههای  شهرستان  برگزارخواهد شد .  

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر