کد خبر: 706970
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
سردار نقدی در یکصدمین سالگرد جهاد عشایر عرب:
سردار نقدی با اشاره به روند منفی مذاکرات با گروه 1+5 اظها ر داشت: ایران هیچ گاه زیر بار قراردادی که ذلت بار باشد نخواهد رفت.

جوان آنلاين: سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در  نخستین کنگره جهاد عشایر عرب خوزستان بعد از ابلاغ سلام ویژه مقام معظم رهبری به عشایر خوزستان اظهار داشت: دشمن طعم تلخ شکست را از اندیشه مقاومت و جهاد به دستور ولی فقیه چشیده و برای مقابله با آن نقشه ریخته است.

وی با بیان اینکه نقشه دشمن تضعیف ایمان و باورهاست، افزود: دشمن دنبال تضعیف اطاعت پذیری از ولایت بوده و در این راه هزار ترفند به کار بسته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان است، تصریح کرد: امروز اگر باب جهاد را ولی امر ما باز کند و زبان به فرمان جهاد بگشاید هیچ ناوی، هیچ سلاحی و حتی سلاح اتمی نخواهد توانست جلوی امت اسلام را بگیرد.

نقدی با بیان اینکه اگر دشمن شیطنت کند نتیجه آن بی‌شک فتح بیت‌المقدس خواهد بود، گفت: دشمن به بهانه قومیت سراغ ما می‌آید تا اقوام ما را به جان هم بیندازد، همچنین آنها به بهانه مذهب سراغ ما می‌آیند تا جنگ مذهبی راه بیندازند.

* داعش برای ایجاد نفاق بین شیعه و سنی است

وی ادامه داد: این طایفه‌ای که به اسم داعش درست کرده‌اند برای این است که بین مسلمانان کدورت ایجاد کند تا جنگ بین شیعه و سنی راه بیفتد.

نقدی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در قیامی که 100 سال پیش در خوزستان اتفاق افتاد مردم با دست خالی در معرکه جنگ حضور پیدا کردند و با چماق با انگلیسی‌ها جنگیدند و بر سلاح گرم دشمن غلبه کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: شعارهایی که آن روز عشایر سر دادند و به انقلاب اسلامی رسید را امروز هم در یمن و عراق می‌شنویم.

وی تاکید کرد: وقتی پای فتوای جهاد پیش بیاید به هر قیمتی که باشد حتی با دست خالی باز به میدان خواهیم آمد و در مقابل استکبار خواهیم ایستاد.

*رسانه‌های فاسد و مزور می‌خواهند ایمان را از جوانان ما بگیرند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید با رسانه‌های فاسد و مزدور دشمن که می‌خواهند ایمان را از جوانان ما بگیرند، مقابله کرد افزود: عامل مهم دیگر در حفظ دستاوردهای امت اسلامی وحدت و یکپارچگی است که می‌تواند ما را به پیروزی بزرگ در مقابل صهیونیست‌ها برساند.

نقدی در ادامه تصریح کرد: دشمنان بداند اگر بساط تحریم را درست کرده و توطئه و اتهام‌زنی بمب هسته‌ای به ایران را تدارک دیده و رسانه‌ها و قدرت سیاسی خود را فراخوان کرده‌اند، اما باز راه به جایی نخواهند برد.

وی عنوان کرد: این 1+5  همان کسانی هستند که از شاه پشتیبانی کردند همان کسانی هستند که از تروریست‌ها حمایت کرده و در جنگ تحمیلی علیه ایران از صدام جنایتکار حمایت کردند.

نقدی در پایان عنوان کرد: دشمنان این را بدانند ملت ایران زیر بار هیچ قرارداد تحمیلی که عزت و کرامتش را زیر سئوال ببرد و تمام تحریم‌ها در آن لغو نشود، نخواهد رفت.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار