کد خبر: 706232
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
استاندار لرستان خبرداد:
استاندار لرستان گفت : 10 هزار میلیارد ریال اعتبار ملی غیر مشارکتی در سالجاری به این استان اختصاص یافته است.
بهروج

 هوشنگ بازوند در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود : 10 هزار میلیارد ریال اعتبار در سالجاری به لرستان اختصاص یافته که از این مبلغ هفت هزار و 580 میلیارد ریال تاکنون در استان تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد : کل اعتبارات عمرانی استان ازجمله اعتبارات ملی استانی ،اعتبارات حوادث ، اعتبارات ماده 10 و 12 در سالجاری پنج هزار و 920 میلیارد ریال بوده در حالی که این اعتبار در سال گذشته سه هزار و 750 میلیاردر ریال بوده ست .

وی با تاکید بر اینکه تخصیص اعتبارات در سالجاری در سطح استان 79.7درصد بوده است تصریح کرد : تاکنون چهار هزار و 720 میلیارد ریال اعتبار در استان جذب شده است .

وی با تاکید بر رشد مناسب افزایش اعتبارات در سطح استان در سالجاری، گفت : این رشد نتیجه تلاش مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و تلاش مدیران استان و سفر رییس جمهور وهیات دولت به استان است .

همچنین استاندار لرستان با تاکید بر مشکل ساز بودن میهمان ناخوانده ریزگردها در سطح استان در روزهای گذشته ،گفت :چندین سال است که این استان دچار مشکل آلودگی هوا شده است در این راستا باید راهکارهای مقابله ای مناسبی تهیه شود.

وی اظهار کرد : اگرچه در حال حاضر این استان کانون تولید ریزگردها نیست ولی ممکن است در آینده کانون تولید ریزگردها شود و به نوعی نیازمند طرح مقابله ای با این معضل هستیم .

بازوند گفت : در راستای تهیه و تدوین طرح مقابله باریزگردها در این استان کمیته ای ظرف مدت سه ماه در استان با حضور دستگاه های مربوطه تشکیل خواهد شد .

وی افزود : این کمیته در خرداد ماه سال اینده موظف به ارایه سند و طرح مقابله با ریزگردها با ریاست معاون عمرانی استانداری و دبیر محیط زیست استان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار