کد خبر: 704625
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷
آیت‌الله کاظم صدیقی:
امام جمعه موقت تهران گفت: ایمان، اعتقاد و وجود جوانان توانمند و با بصیرت محکم ترین پشتوانه کشور است.
بهروج
 آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و مشاور عالی قوه قضاییه، در جمع مردم در مسجد صاحب الزمان (عج) خرم آباد، گفت: ایمان، اعتقاد و وجود جوانان توانمند و با بصیرت محکم ترین پشتوانه جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه های دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران حصل خون شهدا و مجاهدت های عالمی وارسته  چون امام خمینی (ره) است، افزود: امام خمینی (ره)  به خاطر غلبه خود بر نفس و پشتوانه مردم با صراحت اعلام کرد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

آیت الله صدیقی، اظهار داشت: انسان تا دشمن نفس را مغلوب نکند جرأت نمی‌کند بگوید که آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند و امام این ویژگی بارز را داشت.

وی با بیان اینکه آمریکا بمب اتم و سلاح های مختلف جنگی دارد، افزود:  متاسفانه امروز شیوخ عرب به این بلا دچار شده‌اند و به خاطر سلاح های جنگی از آمریکا می‌ترسند.

 غلبه بر نفس راه صیانت از دستاوردهای انقلاب است

این مشاوره قوه قضاییه، ادامه داد: برای صیانت از دستاورد های انقلاب باید بتوانیم بر نفس خود غلبه کنیم.

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) با هیچ‌ کس بر سر دین خود معامله نکرد، افزود: امام خمینی به خاطر عزت نفس خود و پشتوانه مردمی  حتی از اتحاد شرق و غرب برای حمله به کشور نیز باکی نداشت.

امام جمعه موقت تهران، با اشاره به ویژگی های امام خمینی (ر)، ادامه داد: امام راحل (ره) در اوج عظمت سیاسی و اقتدار حکومتی زندگی معمولی وحتی فرم لباس خود را تغییر نداد.

وی افزود: امام خمینی (ره) با خود سازی و تکیه بر پشتوانه مردمی با صدایی رسا که در دنیا انعکاس یافت گفت آمریکا در برابر اسلام ایمان و اتحاد ملت هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

آیت‌الله صدیقی، با بیان اینکه امروز غربی‌ها به جنگ با احکام الهی برخاسته‌اند، بیان کرد: امروز نیز اتحاد و انسجام امت اسلام راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.

 وی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم اتحادمان در برابر دشمن حفظ شود باید پیرو ولایت باشیم و از تفرقه  بپرهیزیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار