کد خبر: 704266
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
مدیر حوزه های علمیه لرستان:
مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که نام نویسی متقاضیان حوزه های علمیه لرستان هم اکنون آغاز شده است، گفت: مدارس علمیه لرستان آماده پذیرش 250 طلبه در سال تحصیلی جدید هستند.
بهروج
حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار جوان در خرم آباد، بیان داشت: مدارس علمیه لرستان آماده ی پذیرش طلبه جدیدالورود در سال تحصیلی جدید هستند.
 وی با بیان این که نام نویسی متقاضیان ورود به مدارس علمیه لرستان هم اکنون آغاز شده است، عنوان داشت: نام نویسی متقاضیان ورود به مدارس علمیه تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.
حجت الاسلام مبلغی با اشاره به تعداد پذیرش طلاب در لرستان افزود: براساس ظرفیت مدارس در هر مدرسه علمیه میزان پذیرش طلبه متفاوت است.
وی در ادامه با اشاره به شرایط پذیرش طلبه خاطرنشان کرد: هر سال بین 200 تا 250 نفر در مدارس علمیه لرستان پذیرفته می شوند.
 حجت الاسلام مبلغی تصریح کرد: از بین متقاضیانی که نام نویسی می کنند، پس از شرکت در آزمون، مصاحبه  و انجام  تحقیقات میدانی این تعداد، در مدارس علمیه پذیرفته می شوند.
 مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که هرساله نام نویسی در مدارس علمیه لرستان با استقبال بی نظیری مواجه است، خاطرنشان کرد: امید است در سال تحصیلی جدید نیز نام نویسی در مدارس علمیه لرستان مورد توجه قرار گیرد.
 وی بیان داشت: متقاضیان ورود به مدارس علمیه لرستان با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه و رعایت شرایط و قوانین ذکر شده می توانند نام نویسی کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار