کد خبر: 701708
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز :
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی توابع شهرستان‌های استان البرز با شعار عدالت محوری آغاز به کار کرد.

رضا گل‌محمدی در مراسم افتتاحیه نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی توابع شهرستان‌های استان البرز که در محل ورزشگاه انقلاب با حضور استاندار البرز و ورزشکاران البرزی برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی توابع شهرستان‌های استان البرز با شعار عدالت محوری آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات و المپیاد فرهنگی ورزشی به منظور ارتقا و رونق بخشیدن به ورزش مناطق کم‌برخوردار برگزار شده است، افزود: استعدادیابی یکی از مهم‌ترین اهداف ما در برگزاری این مسابقات است.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز با بیان اینکه بیش از هزار و 300 ورزشکار در این المپیاد حضور دارند، خاطرنشان کرد: آقایان در 8 رشته و بانوان در 7 رشته ورزشی با هم به رقابت می‌پردازند.

گل‌محمدی با تاکید بر اینکه توجه به مقوله فرهنگ در این المپیاد لحاظ شده است، تصریح کرد: برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم، نهج‌البلاغه و ویژه‌برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های در دستور کار در این دوره از مسابقات فرهنگی ورزشی است.

وی با بیان اینکه در سایه تعامل و همکاری بسیاری از اقدامات با آسودگی خیال، بهتر انجام می‌شود، گفت: برگزاری این المپیاد ورزشی با همکاری و همیاری اداره‌کل آموزش‌وپرورش، شهرداری و شورای شهر مناطق مختلف استان برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار