کد خبر: 700541
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
رییس حوزه هنری شاهرود خبرداد:
رییس حوزه هنری شهرستان شاهرود گفت: 326 اثر در قالب شعر و داستان کوتاه از استان های سمنان، گلستان و مازندران به دبیرخانه هشتمین جشنواره شعر و داستان کوتاه شاهوار ارسال شده است.

'سیدمحمدرضا طبسی' افزود: از این آثار 196 اثر در بخش شعر و 130 اثر نیز در بخش داستان به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش شعر 104 اثر با موضوع آزاد و 92 اثر با موضوع ویژه و در بخش داستان 68 اثر با موضوع آزاد و 62 اثر با موضوع ویژه برای شرکت در این جشنواره ارسال شده است.

وی گفت: در بخش شعر 52 نفر آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کرده اند که از این تعداد 35 نفر از استان سمنان، 10 نفر از استان گلستان و هفت نفر از استان مازندران هستند.

رییس حوزه هنری شهرستان شاهرود تعداد شرکت کنندگان بخش داستان را نیز 71 نفر بیان کرد و گفت: از این تعداد 59 نفر از استان سمنان، هفت نفر از استان گلستان و پنج نفر نیز از استان مازندران هستند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره سی ام بهمن جاری در شاهرود و در قالب کارگاه تخصصی و اختتامیه برگزار می شود ،گفت: به مقام های اول تا سوم در هر بخش جوایزی اهدا و از صاحبان برخی آثار نیز ، قدردانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: کشف و پرورش استعدادهای جوان و زمینه سازی برای تولید آثار فاخر دینی از مهمترین اهداف این جشنواره است.

طبسی پیش بینی کرد جشنواره نهم شاهوار، سال آینده به صورت ملی یا منطقه ای برگزار شود.

رییس حوزه هنری شاهرود با تاکید بر اینکه سقف سنی برای شرکت کنندگان بخش آزاد در این جشنواره 24 سال است، گفت: معرفی چهره های جدید جوان ویژگی این جشنواره این است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار