کد خبر: 699183
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
کلنگ احداث ساختمان جدید نمایندگی حمل ونقل و پایانه های شهرستان مبارکه با حضور معاون حمل و نقل و پایانه ها و معاون راهداری وزارت راه و شهرسازی به زمین زده شد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان در این دیدار اصفهان را پایتخت حمل و نقل کشور خواند و افزود : با توجه به اینکه این استان در مرکز کشور قرار گرفته و محورهای آن توزیع کننده ناوگان بار و مسافر کشور است و از این لحاظ پرتردد ترین راههای کشور در بخش ناوگان عمومی متعلق به اصفهان است، باید به مشکلات آن بیشتر رسیدگی شود.

داریوش امانی با بیان اینکه استان اصفهان در تعداد پایانه های بار و مسافر ، مجتمع های بین راهی و میزان کالای جا به جا شده رتبه نخست کشور را از آن خود کرده، بیان کرد: با سرمایه گذاری صحیح در صنعت حمل و نقل و تأمین زیرساخت های لازم می توانیم جایگاه ممتاز اصفهان را حفظ کنیم .

امانی با بیان اینکه شهرستان مبارکه از نظر حمل و نقل از جایگاه ویژه ای برخوردار است، گفت: حمل و نقل به عنوان یک صنعت ارزشمند در بین دیگر صنایع است و استان اصفهان از نظر جایگاه حمل و نقل توانسته به عنوان بزرگ ترین استان در کشور شناخته شود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان نیز گفت: ساختمان نمایندگی حمل و نقل شهرستان مبارکه در زمینی به مساحت 490 متر مربع و در مجموعه اداری شهر مبارکه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و در مدت یک سال ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: مشکل اعتباری برطرف شده و در سه شهرستان کاشان، گلپایگان و مبارکه ساختمان نمایندگی حمل و نقل احداث خواهد شد.

امانی با بیان اینکه مبارکه از نظر حمل و نقل کالا و بار از جایگاه ویژه ای در استان اصفهان برخوردار است، گفت: این شهرستان بعد از اصفهان دومین شهرستان در استان اصفهان از نظر حمل و نقل است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار