کد خبر: 698282
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
حجت الاسلام مستشاری:
مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در کرمانشاه گفت: روحیه شاخص شهید مهدی نوروزی پذیرش امر ولایت و تبعیت از ولی امر بود
احسان شکری نیا

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در کرمانشاه گفت: روحیه شاخص شهید مهدی نوروزی پذیرش امر ولایت و تبعیت از ولی امر بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا مستشاری در مراسم ختم شهید مهدی نوروزی در مسجد آیت‌الله بروجردی کرمانشاه ، اظهار داشت: تشییع این شهید که با حضور بچه حزب‌الهی‌ها و خانواده‌های شهدا برگزار شد نمونه‌ای از عاقبت بخیری است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان در برابر خون شهدا مسئول هستند، گفت: بسیاری از حاضران در تشییع شهید نوروزی دارای عقایدی متفاوت هستند ولی در موضوعاتی همچون تبعیت از مقام معظم رهبری، مبارزه با استکبار جهانی و مقابله با فتنه دشمنان یک موضع دارند.

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، خون شهدا را حافظ انقلاب اسلامی دانست و افزود: هدف از نزول قرآن کریم برپایی حکومت دینی بوده است که شهدا در راه تعالی این حکومت دینی پا در مسیر گذاشته و به شهادت رسیده‌اند.

حجت‌الاسلام مستشاری با بیان اینکه روحیه شاخص شهید مهدی نوروزی پذیرش امر ولایت بود، تصریح کرد: این شهید در تمام زندگی خود برای خدا زندگی کرد و در مشورت‌ها، حتی مسائلی که با روحیه وی سازگار نبود را هم براساس نظر ولی امر عمل می‌کرد.

وی بیان کرد: نخستین و آخرین حرف مردم ولایتمدار ایران اسلامی عمل به آرمان مهدی نوروزی و همه شهدا مبنی بر تبعیت و تقویت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با دعوت دلسوزان نظام و انقلاب به بصیرت و صبر خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه در ماهیت خلقت انسان وجود دارد ولی به تعبیر امام راحل(ره) در اسلام ناب محمدی(ص) و عمل به فرامین اسلام ناب محمدی(ص) اختلافی وجود ندارد.

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: "امام صادق(ع) می‌فرمایند: عموى ما عباس بن على (ع) داراى بصیرت دینى و استوارى در باور بود و در راه خداوند در رکاب ابى عبدالله جهاد کرد و نیکو آزمایش داد و به شهادت رسید."

حجت‌الاسلام مستشاری افزود: امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند هوشیار باشید و انسان‌ها باید در برابر فتنه‌ها عبرت بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر