کد خبر: 697387
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
رئیس اداره آموزش و پرورش سرولایت :
رئیس اداره آموزش و پرورش سرولایت گفت: فرهنگیان این منطقه به‌شدت از استاندار نبودن محور چکنه- نیشابور رنج می‌برند.
حامد صادقی

داود علی ‌شاد روز  امروز در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: وضعیت راه به گونه‌ای است که تا به حال سوانح گوناگونی رخ داده و باید مسئولان شهرستان برای استاندارسازی این محور تلاش مضاعفی به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه معمولا فرهنگیان ساعت 6 صبح از نیشابور خارج شده و 16 عصر به نیشابور برمی‌گردند، اظهار کرد: این امر سبب خستگی مضاعف همکاران می‌شود ولی دلسوزی آنها و بااستعدادی فرزندان سرولایت موجب انجام باقوت کار می‌شود.

این مقام مسئول محلی با اشاره به حضور دو هزار و 500 نفر دانش‌آموز با 450 نفر معلم در 67 واحد آموزشی، خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدرسه قرآن نرجس(س) در شهر چکنه فعالیت دارند هر چند از اداره‌کل درخواست کرده‌ایم که کانونی در برزنون به‌عنوان بزرگ‌ترین روستای سرولایت راه‌اندازی شود.

شاد با اشاره به اجرایی‌شدن موفق طرح همگام با قرآن در مدارس متوسطه اول، اطلاع داد: مطابق نظرسنجی کمیته امور بانوان، مردم از کلاس‌های سه‌شنبه اداره که توسط خانم اختر دانش در خصوص گفتگوی دینی با کودکان، مشاور با همکاران و مشاوره خانواده برگزار می‌شود، اظهار  رضایت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فعلا در سرولایت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در منطقه وجود ندارد و دانش‌آموزان برای مباحث علمی خود از آزمایشگاه مرکزی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: دبیرخانه پژوهش در دبیرستان شهر چکنه فعال و کلاس‌های ضمن خدمت معلمان رسانه‌ساز در حال برگزاری است  و در حال رایزنی با خیران برای ساخت پژوهشسرا هستیم.

شاد اضافه کرد: رویکرد اصلی این کلاس‌ها در راستای سیاست کلی وزارت، سند تحول، چرخش معلم از آموزش‌دهنده صرف به تسهیل‌کننده و چرخش دانش‌آموز از یادگیرنده منفعل به فراگیر فعال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار