کد خبر: 697383
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
مدیر کل راه و شهرسازی لرستان خبرداد:
مدیر کل راه و شهرسازی لرستان گفت: سه هزار میلیارد ریال طرح راهسازی طی سه سال گذشته در محورهای مواصلاتی استان اجرا شده است.
بهروج

شهرام ملکی  در جمع خبرنگاران با اشاره به تعریف احداث 224 کیلومتر چهارخطه در یک بازه زمانی سه ساله در استان افزود: برای احداث این پروژه ها حداکثر توان و امکانات استان به کار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تعریض راههای اصلی استان از مطالبات اصلی مردم و مسوولان است عنوان کرد: در ابتدای سال 91 با گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، تنها 271 کیلومتر از راههای استان به صورت چهارخطه بود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی جدی در سال 91 برای بهبود این وضعیت در سطح جاده های استان صورت گرفت ادامه داد: در این راستا 300 کیلومتر از جاده های لرستان که نیازمند ارتقا و تعریض بودند برای تبدیل به چهارخطه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این راستا محورهای مواصلاتی منتهی به مرکز استان در اولویت تبدیل به چهارخطه قرار گرفت تصریح کرد: در این زمینه عملیات اجرایی چهارخطه های خرم آباد - بروجرد، خرم آباد - کوهدشت، خرم آباد - نورآباد و خرم آباد - پلدختر آغاز شد.

ملکی گفت: در این راستا با پیگیری ها و فعالیت های جدی انجام شده و به رغم اعتبار 700 میلیارد ریالی این اداره کل، طی سه سال اخیر حدود سه هزار میلیارد ریال پروژه راهسازی در استان اجرایی شد.

وی عنوان کرد: این در حالیست که چنانچه مطابق اعتبار اختصاص داده شده عمل می شد ، اعتبار 700 میلیارد ریال تنها برای احداث 50 کیلومتر چهارخطه کافی بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار