کد خبر: 696934
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
فرمانده سپاه شاهرود:
فرمانده سپاه شاهرود گفت:‌ طرح محله اسلامی در شاهرود اجرا می‌شود.

جلسه اجرایی طرح محله اسلامی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود در سالن جلسات ولایت فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود برگزار شد.

فرمانده سپاه شاهرود در این جلسه در سخنانی با اشاره به اینکه طرح محله اسلامی در سال‌های قبل در برخی استان‌ها اجرا شده است، گفت: در سال جاری این طرح در سطح کشور به همت سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود که در استان در چهار شهرستان شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار در یک محله اجرا می‌شود.

حمید دامغانی با اشاره به ماهیت طرح محله اسلامی اظهار کرد: با توجه به تأکید رهبری بر تمدن بزرگ اسلامی که از تحقق جامعه اسلامی حاصل می‌شود و اهمیت جامعه اسلامی که از شهرهای اسلامی و به تبع آن محله اسلامی حاصل می‌شود نیازمند محله تراز جامعه اسلامی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع در شهرستان محلات مختلف بررسی و به استان پیشنهاد شد که در انتها شهرک ولیعصر(عج) شاهرود به عنوان الگوی نمونه اجرایی این طرح انتخاب شود.

دامغانی بیان کرد: هدف از این طرح ارتقای شاخص‌های مختلف محله در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که در چارچوب این طرح اجرایی و عملیاتی می‌شود.

دبیر طرح محله اسلامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه یک طرح پیشنهادی آماده شده است، افزود: در این طرح مشکلات محله احصا و برای هر اداره مربوطه نگارش شده است که در اختیار مسئولان قرار می‌گیرد.

دامغانی عنوان کرد: ما در این منطقه معضلات مختلفی را رصد کردیم که حتی فکر نمی‌کردیم وجود داشته باشد و در کنار آن ظرفیت‌های خوبی نیز شناسایی شده است که باید استفاده شود.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه تلاش داریم در یکی دو هفته آینده جلسه دوم طرح محله اسلامی را برگزار کنیم، عنوان کرد: درخواست داریم مسئولان مربوطه طرح‌های پیشنهادی خود را در این خصوص بعد از مطالعه شرح وظایف خود ارائه کنند تا کار با جدیت آغاز شود.

وی تأکید کرد: ادارات دست‌اندرکار در جلسه آتی جدول زمان‌بندی اجرای برنامه‌های خود را جهت تسریع در کارها به دبیرخانه طرح ارائه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر