کد خبر: 696517
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
همزمان با شب میلاد پیامبر(ص) برگزار شد:
مراسم آئين كلنگ زني زائرسراي ارزان قيمت بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق(ع) در شب میلاد خاتم پیامبران حضرت محمد(ص) با حضور مسئولان و خیرینی كه دل‌شان به عشق ملجأ و مقتداي غريبان و بي‌پناهان، ضامن آهو امام هشتم(ع) مي‌تپد در مشهد انجام شد.

مراسم کلنگ زنی زائرسرای ارزان قیمت بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق(ع)، عصر امروز با حضور  حجت الاسلام محمد خادمی، مشاور فرهنگی شهردار مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام محمد خادمی، مشاور فرهنگی شهردار مشهد با بیان اینکه مشهد شهری است که بواسطه مضجع ملکوتی حضرت رضا(ع) دارای عزت و عظمت شده است، گفت: خدمت به زائران حرم مطهر رضوی همانند خدمت به خود امام است.

وی افزود: شهرداری مشهد در کنار تمام وظایف ذاتی خود همچون توسعه فضای سبز، جمع آوری پسماند و ... کمر همت برای خدمت به زائران بسته است و بر همین اساس در حال حاضر 30 قطعه زمین برای ساخت زائرسراهای ارزان قیمت در نظر گرفته است.

حجت الاسلام خادمی با بیان اینکه شهرداری آماده هر گونه خدمت به زائران است، ادامه داد: شهرداری مشهد به دنبال بسیج کردن تمام واحدهایش برای به پایان یافتن زائرسراهای ارزان قیمت است.

محمود لولاچیان، مدیرعامل بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق(ع) نیز در این مراسم بیان کرد: این بنیاد از 12 سال قبل به دنبال ایجاد زائرسرای ارزان قیمت در مشهد بود تا مکانی را برای عموم مردم به ویژه اقشار کم درآمد ایجاد نماید.

وی افزود: پس از تشکیل بنیاد زائر امام رضا(ع) در مشهد و با اهتمام و تاکید آیت الله سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد بر این بحث، بنا شد تا زمین هایی به استان ها داده شود و ما نیز متقاضی دریافت زمین برای ساخت زائرسرای ارزان قیمت شدیم.

لولاچیان با اشاره به مساحت 700 متری این زمین گفت: نقشه ساخت این زائرسرا آماده شده است و براساس برنامه ریزی صورت گرفته ساخت آن 20 ماه به طول خواهد انجامید.

 سیدحسینعابدی، مدیرعامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا(ع) نیز در این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر 32 زائرسرا در حال ساخت است که یکی از این زائرسراها در حال اتمام است.

وی خاطرنشان کرد: به جز زائرسراهایی که توسط استان ها در حال ساخت است، 30 حسینیه زائرسرا نیز ساخته خواهد شد که در مجموع 62 زائرسرا می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار