کد خبر: 695845
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
فرمانده سپاه شاهرود:
فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر اثرگذار بودن برنامه‌های آموزشی در بسیج گفت: بسیجیان باید آمادگی رزمی و نظامی داشته باشند.

حمید دامغانی در جلسه قرارگاه امام حسین(ع) سپاه شاهرود که با حضور فرماندهان بسیج مساجد و محلات و گردان‌های امام حسین(ع) تیپ پیاده 12 قائم آل محمد(عج) مستقر در اتاق جلسات حوزه تجمیعی سپاه شاهرود برگزار شد، با تأکید بر همکاری و تعامل بین بسیج مساجد و محلات و گردان‌های امام حسین(ع) افزود: باید تلاش شود تا برنامه‌های ابلاغی بین حوزه‌ها و گردان‌ها به نحو احسن اجرا شود تا بتواند اثرگذاری خود را داشته باشد.

وی افزود: با وجود حوزه‌های مساجد و محلات و سه گردان رزمی پیاده در شهرستان شاهرود باید تلاش شود تا برنامه‌ها به نحو احسن اجرایی شده و در خصوص برگزاری بهتر برنامه‌ها تعامل و همکاری شود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر اثرگذار بودن برنامه‌های آموزشی در بسیج گفت: بسیجیان باید هم آمادگی رزمی و نظامی داشته باشند و هم از نظر معرفتی و بصیرتی تقویت شوند.

دامغانی بیان کرد: این آمادگی رزمی در تعامل برنامه‌ای بین بسیج مساجد و محلات و گردان‌های امام حسین(ع) محقق خواهد شد.

در این جلسه، فرماندهان حوزه‌های بسیج مساجد و محلات و فرماندهان گردان‌های امام حسین(ع) در خصوص تعامل و همکاری دوجانبه نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر