کد خبر: 694821
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
امام جمعه سابق شهرستان فیروزه :
امام جمعه سابق شهرستان فیروزه گفت: حماسه 9 دی از فتنه و عاشورای دیگری جلوگیری کرد.
حامد صادقی

حجت‌الاسلام غلام‌رضا شرعی در بزرگداشت 9 دی روز بصیرت در مهدیه نیشابور، اظهار کرد: آنقدر حضور مردم در حمایت از ولایت مهم است که اگر در صدر اسلام اتفاق می‌افتاد حضرت علی(ع) خانه‌نشین نمی‌شد.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی از روزهای فراموش‌‌نشدنی ملت ایران است، بیان کرد: اگر مشابه حماسه 9 دی در صدر اسلام می‌بود امام مجتبی(ع) مجبور به صلح تحمیلی نمی‌شد و جامعه از فتنه‌های مکرر رهایی می‌یافت.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور با اشاره به اینکه مردم صدر اسلام فتنه‌شناس نبودند و البته الان هم رگه‌هایی از این موضوع در جامعه دیده می‌شود، ادامه داد: دو نوع فاطمیه در شهرها برگزار می‌شود که یک نوع از دل آن حماسه 9 دی به وجود می‌‌آید و نوع دیگر در مقابل  9 دی می‌ایستد.

شرعی با طرح این پرسش که فتنه‌گران امروز چه کسانی هستند، اظهار کرد: آن جریانی که فقط به شخص مغیره هزار و 400 سال قبل زوم کرده است الان خودشان مغیره شده‌اند و به ولایت امر زمان مهاجم هستند و این افراد دیگر بوی 9 دی نمی‌دهند.

وی گفت: حماسه 9 دی روز تضمین بقای انقلاب اسلامی در مقابل پیچیده‌ترین توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی و روز پشتیبانی از مظلومیت امامت و ولایت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار