کد خبر: 692078
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
مسئول نمایندگی استاندارد شهرستان گلپایگان خبر داد:
در 9 ماهه نخست امسال 160 مورد بازدید از 55 واحد تولیدی شهرستان گلپایگان صورت گرفت.

مسئول نمایندگی استاندارد شهرستان گلپایگان،بااشاره به اینکه از اول امسال تاکنون از55 واحد تولیدی مستقر در شهرستان های گلپایگان وخوانسار توسط بازرسین این اداره سرکشی به عمل امده است ادامه داد:ازابتدای امسال تاکنون 22 مورد اخطاردرزمینه نتایج آزمون استاندارد؛ عدم رعایت استاندارد ها و عدم مراجعه نسبت به تمدید پروانه استاندارد بوده است .

حمید رضا امینی اظهار داشت: دراین راستا 160 مورد بازدیدو170مورد نمونه برداری از واحد های تولیدی شهرستان گلپایگان صورت گرفت.

وی تصریح کرد:درادامه بازرسی های صورت گرفته از واحد های تولیدی شهرستان گلپایگان ، 2 واحد تولید محصولات غذایی (پنیر پیتزا)که به لحاظ آزمایشگاهی و بهداشتی دارای مشکل بود محصولاتش جمع اوری و معدوم گردید.

وی اضافه کرد: در راستای اخطار به واحد های تولیدی ، 4 واحد تولیدی مصالح ساختمانی و لوله نیز که به علت عدم دریافت پروانه و عدم رعایت پروانه و عدم رعایت موارد استاندارد دچارتخلف شده بود پلمپ گردید.

وی افزود: یک محموله بزرگ بلوک های پلی استایرن که در حال تردد از این شهرستان بود نیز توسط کارشناسان استاندارد این شهرستان مورد نمونه برداری قرار گرفت و مشخص گردید که تمامی بلوک های غیر استاندارد از شهر اراک وارد گلپایگان شده است ، خوشبختانه این محموله توقیف شد و مراتب جهت پگیری به مسئولان شهر اراک گزارش گردید.

امینی ، با اشاره به اینکه خوشبختانه اکثر واحد های تولیدی شهرستان گلپایگان دارای پروانه استانداردهستند بیان داشت: در راستای ترویج فرهنگ استاندارد امسال نیز8 پروانه استاندارد جدید درزمینه مواد غذایی و ساختمانی برای واحد های تولیدی این شهرستان صادر گردید.

مسئول نمایندگی استاندارد گلپایگان گفت:خوشبختانه مشکل عمده ای از سوی واحد های تولیدی در گلپایگان وجود ندارد؛ اما مشکلاتی در زمینه فعالیت های تولیدی مصالح ساختمانی ، بدون پروانه استاندارد وجود دارد که در این زمینه در صدد اجرای اقدامات ترویجی هستیم.

وی تاکید کرد: با اقدامات صورت گرفته تاکنون بسیاری از واحد های تولید مصالح ساختمانی اقدام به دریافت پروانه کرده اند و چندین واحد باقی مانده نیز در حال تکمیل مدارک برای دریافت پروانه استاندارد هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار