کد خبر: 690083
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
عملیات نظارت ستادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از ادارات تابعه در 6 ماه نخست سال 93 انجام شد.

نورالله بهنام مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد این اداره کل با اعلام خبر فوق گفت: این نظارت با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی، معاونت توسعه منابع و پشتیبانی، معاونت بهره‌وری اقتصادی، اداره حقوقی و ثبتی و فناوری اطلاعات انجام شده است.

 

وی افزود: برنامه‌های عملیاتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در ابتدای سال از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه ابلاغ می‌‏شود.

 

مسئول بازرسی و مدیریت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: عملکرد ادارات به صورت فصلی مورد ارزیابی و نظارت قرار می‌گیرد و براساس آن ادارات امتیازبندی می‌‏شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اداراتی که نواقصی در عملکرد خود دارند باید طی سه ماه آینده نسبت به رفع کردن ایرادات و کاستی‌های برنامه اقدام کنند.

 

بهنام با اشاره به عملکرد مناسب واحدهای ستادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در طول دوره بازرسی گفت: بازرسان در طول عملیات بازرسی میزان تحقق منویات و تدابیر ابلاغی از سوی سازمان و درصد تحقق اولویت‌های ابلاغی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

 

مسئول بازرسی و مدیریت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد:‌ گزارشات و شکایت‌های واصله به اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از طریق اتوماسیون اداری پیگیری می‌شود و ظرف مدت یک هفته پاسخ‌نامه به معاونت‌های مورد نظر عودت‌ داده می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند از طریق برقراری تماس تلفنی با بازرسی اداره‌کل اوقاف و یا تلفن گویا مشکلات و پیشنهادات خود را بازگو کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار