کد خبر: 690070
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در استان آذربایجان غربی از کاهش 10 درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی در منطقه میاندوآب خبر داد.

احمد مجرد گفت: میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در طول هفت ماه امسال حدود 10 درصد کاهش یافته است.

وی به میزان مصرف فرآورده‌های نفتی که شامل، نفت‌کوره، نفت‌گاز، بنزین موتور و نفت سفید است اشاره کرد و ادامه داد: در طول هفت ماه امسال حدود 54 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در منطقه میاندوآب به مصرف رسیده است.

مجرد به تشریح میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در منطقه میاندوآب اشاره کرد و افزود: در طول هفت امسال حدود 173 میلیون و 640 هزار لیتر بنزین موتور در منطقه میاندوآب به مصرف رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب به میزان مصرف نفت‌گاز در منطقه میاندوآب نیز گریزی زد و گفت: میزان کل مصرف نفت‌گاز در این منطقه در طول این هفت ماه 215 میلیون لیتر بوده است.

وی با اشاره به میزان مصرف نفت سفید در طول هفت ماه امسال نیز گفت: در طول این مدت حدود 123 میلیون و 634 هزار لیتر نفت سفید به مصرف رسیده است.

مجرد در ادامه به میزان مصرف نفت‌کوره نیز در این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: در طول هفت ماه امسال حدود 30 میلیون لیتر نفت‌کوره در این منطقه به مصرف رسیده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته حدود 65 درصد کاهش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب همچنین میزان مصرف سی.ان.جی در این منطقه اشاره کرد و گفت: به طور متوسط روزانه 39 هزار متر مکعب در این منطقه توزیع می‌شود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار