کد خبر: 689045
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص):
دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال جلوگیری از رشد اسلام در سراسر جهان هستند از این رو باید با همه توان برای اشاعه دین به میدان بیاییم.
احسان شکری نیا

کرمانشاه – خبرنگار جوان: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال جلوگیری از رشد اسلام در سراسر جهان هستند از این رو باید با همه توان برای اشاعه دین به میدان بیاییم.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا گودرزی در مجمع بسیج طلاب استان کرمانشاه، افزود: با ظهور و بروز جمهوری اسلامی ایران و استقامت این نظام در مقابل زیاده خواهی های دشمنان، کشور ما در کانون توجه جهانیان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مردم دنیا به دنبال این هستند که چگونه ملت ایران با وجود تهاجمات مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی و ... تا این اندازه رشد کرده است. آنها به این نتیجه رسیده اند که اسلام هدایتگر است بنابراین شاهد هستیم که بسیاری از آنها نیز به اسلام روی می آورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، تصریح کرد: امروز دشمن با تمام مکرها و ترفندهایی که دارد، می داند که اگر بخواهد به صورت مستقیم دین را از ما بگیرد، قادر نخواهد بود. اما نباید مکر دشمنان را نادیده گرفت و همواره باید در مقابل برنامه های آنان هوشیار بود.

حجت الاسلام گودرزی خاطر نشان کرد: تفرقه اندازی بین مذاهب ازجمله شیعه و سنی یکی از ترفندهای دشمنان برای جلوگیری از رشد و توسعه اسلام است و تلاش آنها این است که اهل اسلام را به جان هم بیندازند و در این راه نیز پول زیادی هزینه می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) افزود: دشمنان با ایجاد گروهک های جعلی با نام اسلام دست به جنایت های هولناک می زنند و این جنایات را در رسانه ها هم منتشر می کنند و چهره ای دروغین، خشن و افراطی از اسلام به نمایش بگذارند.

وی در پایان تاکید کرد: اگر ما با تمام توان برای اشاعه دین به میدان بیاییم پیروز خواهیم بود و دینمان استوار و پایدار باقی خواهد ماند.

مسئول بسیج طلاب استان کرمانشاه نیز در این مراسم، گفت: امروز همه کسانی که در این مجمع حضور دارند با روحیه ای حماسی و تکلیف مدار در صحنه های مختلف جامعه، فعالیت می کنند.

حجت الاسلام محسن مفید، افزود: شناخت حقیقی بشر در شناخت دین و عمل به آن بوده و دین نیازمند تبلیغ و نشر است. امروز خوشبختانه نشان دادن الگویی حقیقی برای سعادت جامعه در دست روحانیت است که آنها باید با تمام توان این کار را انجام دهند.

وی دامه داد: روحانیت باید استعدادهای خود را تقویت کرده و همدل و هم‌صدا باشند، چرا که به  فرموده امام راحل (ره) بالاترین جایگاه از آن طلاب و روحانیون است.

مفید افزود: امروزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زمینه ای را فراهم کرده که همه طلاب بتوانند در راستای وظایف طلبگی خود در حلقه های صالحین، به تبلیغ و پیشبرد اهداف اسلام بپردازند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر