کد خبر: 688825
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
امام جمعه بروجرد:
امام جمعه بروجرد گفت: عظمت، اقتدار و عزت انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت بسیج است.
فاطمه ملکی

به گزارش خبرنگار جوان از  خرم آباد، حجت‌الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز، در گردهمایی فرماندهان پیشکسوت بسیجی این شهرستان گفت: بسیجی سر به فرمان الهی فرود آورده و مطیع اوامر ولایت مطلقه فقیه است.

وی با بیان این که هفته بسیج یادآور دلاورمردی، ایثارگری و فداکاری‎های دلاورمردان و شیرزنان بسیجی است، افزود: ایثارگری و فداکاری قهرمانان بسیجی در جبهههای حق علیه باطل ماشین جنگی دشمن متجاوز را در هم شکست و پیروزی را برای جبهه حق به ارمغان آورد.

حجت الاسلام ترابی با بیان این که عزت، عظمت، اقتدار و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون حضور ایثارگرانه بسیج در صحنه‎های دفاع از کشور و نظام اسلامی است، عنوان داشت: اگر بسیج در صحنه نبود، سازندگی کشور پس از جنگ تحمیلی اتفاق نمیافتاد.

وی با اشاره به نقش معجزه‌آسای بسیج در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دوام و پیروزی هشت سال رزم بی‎امان و مقابله با تهاجم نظامی دشمنان مرهون جهاد و عزم عمومی بسیجیان بود.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: دستیابی به فناوری‌هایی که دنیا را متحیر کرده است، مدیون روحیه و تفکر بسیجی است.

وی با بیان این که از صدر اسلام تاکنون هر کجا خون پاکی در رگ‎ها جاری بود، قلب بسیج آنجا میتپیده است، افزود: بسیج یک فرهنگ و تفکر است و این فرهنگ حق حیات بر این ملت و کشور دارد.

حجت الاسلم ترابی در ادامه با اشاره به این که بسیجیان در اوج جوانی توانستند اسطوره‎های جنگ شوند، یادآور شد: پاداش حضور آنها در میدان جنگ غلطیدن به خاک و خون و شهادت بود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که امروزه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب برای ضربه‌زدن به ملت ایران از تهاجم نظامی استفاده نمی‌کند، گفت: آنان در جنگ تمام عیار نرم فرهنگی وارد میدان نبرد شده اند.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار ولایت فقیه، بیداری، هوشیاری و بصیرت ملت اسلامی ایران می‎تواند بسیاری از تلاش‌های مذبوحانه دشمن را خنثی کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار